پیامرسان لاین توکن خود را برای معامله عرضه کرد

پیامرسان لاین توکن خود را برای معامله عرضه کرد

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

اپلیکیشن بزرگ پیام رسانی لاین، برای اولین بار توکن اختصاصی خود یعنی لینک (LN) را برای معامله‌گران ساکن ژاپن راه اندازی کرد.

بیت مَکس (Bitmax)،‌ صرافی ژاپنی وابسته به شرکت ال‌وی‌سی (LVC Corporation)،‌ تبدیل به اولین صرافی ارز دیجیتال شد که توکن لینک (LN) را ارائه می‌کند. این توکن قبلا در لیست صرافی بیت فرانت (Bitfront) قرار داشت ولی دسترسی آن برای معامله‌گران ژاپنی امکان‌پذیر نبود.

نام این توکن لینک با نماد (LN) است که با توکن چین لینک (Chainlink) متفاوت است. لینک را نباید با توکن شبکه غیرمتمرکز اوراکل که با همین نام است اشتباه گرفت (که نماد اختصاری آن LINK است).

این توکن به عنوان نوعی پاداش انگیزشی در سال ۲۰۱۸ برای ۸۴ میلیون کاربر فعال لاین از طرف مدیران شرکت راه اندازی شد.

هدف این شرکت، توسعه اکوسیستمی بود که در آن کاربران سرویس‌ها روی شبکه لاین پاداشی به شکل توکن لینک (LN) برای استفاده از برنامه های غیرمتمرکز (dapps) دریافت کنند.

توکن لاین قبلا از طریق شبکه بلاکچین خصوصی متعلق به این شرکت صادر شده بود و در آگوست ۲۰۱۸ در لیست صرافی بیت فرانت (بیتباکس سابق) قرار گرفت. به این ترتیب این توکن به پنج دارایی دیجیتال بیت مَکس یعنی بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)،‌ ایکس‌آر‌پی (XRP)‌ و لایت کوین (LTC) می‌پیوندد. شرکت LVC اجرا کننده امور مربوط به دارایی‌های رمزارزی لاین و کسب و کارهای مربوط به بلاکچین است و صرافی بیت مکس را بعد از دریافت گواهی توسط آژانس سرویس‌های مالی ژاپن (FSA) در ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ راه اندازی کرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.