“پکویر” زیان ٩ میلیاردی شناسایی کرد

“پکویر” زیان ٩ میلیاردی شناسایی کرد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، کویرتایر دردوره شش ماهه منتهی به خرداد ۹۸، ۹هزار و ۲۵۸ تن فروش داشته است که از این مقدار ۹ هزار و ۱۴۴ تن تایر و ۱۱۴ تن فلپ به فروش رسانده است. کویرتایر با این میزان فروش، درآمد ۱۸۴ میلیارد تومانی ساخته است. مقایسه مقدار […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، کویرتایر دردوره شش ماهه منتهی به خرداد ۹۸، ۹هزار و ۲۵۸ تن فروش داشته است که از این مقدار ۹ هزار و ۱۴۴ تن تایر و ۱۱۴ تن فلپ به فروش رسانده است. کویرتایر با این میزان فروش، درآمد ۱۸۴ میلیارد تومانی ساخته است.

مقایسه مقدار فروش کویرتایر در دوره شش ماهه منتهی به خرداد ۹۸ نسبت به دوره مشابه سال قبل دو درصد کاهش یافته است که ۵۹ تن کاهش مقداری در تایر و ۹۰ تن کاهش در فلپ روی داده است.

نرخ فروش تایر از ۱۶ میلیون و ۲۲۹ هزار تومان به ازای هر تن در سال مالی منتهی به آذر ۹۷ با رشد ۲۲ درصدی به ۱۹ میلیون و ۹۰۶ هزار تومان به ازای هر تن در دوره شش ماهه منتهی به خرداد ۹۸ رسیده است. نرخ فروش فلپ نیز در این دوره ۹۵ درصد افزایش داشته است.

هزینه پکویر از درآمد پیشی گرفت

با توجه به کاهش اندک در مقدار فروش و افزایش نرخ فروش محصولات درآمد کویر تایر در دروه شش ماهه منتهی به خرداد ۹۸ با رشد ۴۴درصدی به ۱۸۳ میلیارد تومان رسید. بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی کویر تایر از ۱۰۵ میلیارد تومان با رشد ۶۸ درصدی به ۱۷۸ میلیارد تومان رسیده است. رشد بهای تمام شده از رشد درآمدهای عملیاتی بیشتر است که این موضوع موجب شده است حاشیه سود شرکت کاهش یابد.

پکویر زیان ساخت

سود ناخالص پکویر از ۲۲ میلیارد تومان به شش میلیارد تومان در دوره شش ماهه منتهی به خرداد ۹۸ رسیده است، بنابراین سود ناخالص پکویر به دلیل افزایش بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی پکویر، ۷۲ درصد کاهش یافته است. سود عملیاتیپکویر نیز با کاهش ۱۶۰ درصدی به زیان پنج میلیارد تومانی رسیده است.  افزایش نزدیک به چهار میلیارد تومانی هزینه مالی موجب شده است سود خالص شرکت در دوره شش ماهه منتهی به خرداد ۹۸ با کاهش ۲۳۸ درصدی به زیان خالص ۹ میلیارد تومانی رسیده است. بنابراین با توجه به زیان دهی شرکت، پکویر برای هر سهم زیان خالص ۱۳۴ ریالی را شناسایی کرده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها