پیشنهاد ایجاد یک توییتر غیرمتمرکز از سوی چارلز هاسکینسون

پیشنهاد ایجاد یک توییتر غیرمتمرکز از سوی چارلز هاسکینسون

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار Cardano به ایلان ماسک گفته است که مایل است به او کمک کند تا نسخه غیرمتمرکز توییتر را بسازد وی در پیامی در توییتر به ایلان ماسک گفت که اگر توییتر پیشنهاد خرید تو را رد کرد من خوشحال خواهم شد که با همکاری هم به ساخت یک برنامه‌ی غیر متمرکزی مانند توییتر بپردازیم.

این امر پس از آن صورت می گیرد که ماسک پیشنهادی 43 میلیارد دلاری برای در اختیار گرفتن کنترل کامل توییتر را با هدف خصوصی نگه داشتن آن و محافظت از آزادی بیان ارائه کرد.

ماسک دیگر بزرگترین سهامدار توییتر نیست

پیشنهاد ماسک واکنش‌های متفاوتی را از سوی هیئت‌مدیره برانگیخت، به طوری که یکی از سهامداران کلیدی، شاهزاده سعودی، الولید بن طلال آل سعود (Alwaleed bin Talal Al Saud) این پیشنهاد را رد کرد در حالی که یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره دارایی‌های سهام توییتر خود را به بیش از 10 درصد افزایش داد.

با این حرکت، ماسک دیگر بزرگ‌ترین سهامدار پلتفرم رسانه‌های اجتماعی نیست، زیرا دارایی‌های او در برابر گروه ونگارد (Vanguard) کمرنگ شده است.

گروه ونگارد، یک گروه مشاور سرمایه گذاری ثبت شده مستقر در آمریکاست با حدود 7 تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت.

واکنش جامعه کریپتو به پیشنهاد چارلز هاسکینسون

جامعه‌ی کریپتو در توییتر، پیشنهاد هاسکینسون را مورد تمسخر قرار داده و با شوخی‌های مختلف در مورد اینکه چقدر طول می‌کشد تا پلتفرم را بسازد، به این سخن هاسکینسون واکنش نشان دادند.

نمی توانید منتظر مقالات تحقیقاتی دانشگاه در مورد اینکه ظرف 5 سال چقدر محصول عالی خواهید ساخت.

داگلاس هورن (معمار ارشد بلاک چین Telos) پیش بینی کرد که تا سال 2035 آماده نخواهد شد.

کاربر دیگری اظهار داشت که اگر این برنامه چیزی شبیه به آنچه هاسکینسون قبلا ساخته است باشد، مقیاس پذیر نخواهد بود و فقط می تواند 10 پیام در دقیقه ارسال کند و ساخت آن 5 سال طول می کشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.