صرافی ارز دیجیتال Poloniex از استیبل کوین تتر بر روی بلاک چین ترون پشتیبانی می کند!

صرافی ارز دیجیتال Poloniex از استیبل کوین تتر بر روی بلاک چین ترون پشتیبانی می کند!
خلاصه اخبار

صرافی ارز دیجیتال Poloniex، مستقر در آمریکا، از سپرده گذاری و برداشت تتر (USDT) در بستر بلاک چین ترون پشتیبانی می کند.

به گزارش سیگنال با توجه به بیانیه ای که در تاریخ 19 آوریل منتشر شد، این صرافی ارز دیجیتال پشتیبانی از سپرده گذاری و برداشت تتر (USDT) در شبکه ترون (Tron) را به لیست سرویس های خود اضافه نموده است. به نظر می رسد توسعه دهندگان از تتر بر روی هر دو زنجیره موجود یعنی پروتکل Omni و بلاک چین ترون پشتیبانی خواهند نمود.

Poloniex در بیانیه خود اعلام کرد که تصمیم اتخاذ شده جهت پشتیبانی از تتر بر روی زنجیره های مختلف، به انعطاف پذیری و توسعه بیشتر استفاده از این استیبل کوین کمک خواهد نمود. به منظور حمایت از هر دو نسخه، صرافی ارز دیجیتال Poloniex بخشی از توکن های تتر موجود را به بلاک چین ترون منتقل خواهد کرد.

علاوه بر این، Poloniex در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک ایردراپ (Airdrop) برای مشتریان واجد شرایط است که در ماه آینده دارای تتر در حساب کاربری خود باشند. در بیانیه منتشرشده آمده است:

“مقدار تتر (USDT) دریافتی در ایردراپ بر اساس مقدار منتقل شده به بلاک چین ترون توسط ما خواهد بود. هنگامی که ایردراپ شروع شود، مشتریان Poloniex بر اساس مقدار تتری که در حساب خود نگهداری میکنند، اعتبار دریافت خواهند نمود.”

Tether در تاریخ 17 آوریل انتشار توکن های خود در بستر بلاک چین ترون را آغاز کرد. این توسعه یک ارتقاء از USDT مبتنی بر پروتکل Omni محسوب می شود که به احتمال زیاد کاربران را قادر می سازد تا از طریق قراردادهای هوشمند ترون نگهداری و انتقال رمزارزها را انجام دهند.

در ماه دسامبر سال گذشته میلادی، صرافی ارز دیجیتال Poloniex یک بخش ویژه برای معامله گران بنیادین راه اندازی کرد و در نتیجه تعداد زیادی از سازمان ها که در جستجوی چنین خدماتی بودند به آن پیوستند.

پیش از این، Poloniex برنامه هایی را برای حذف حاشیه و وام دهی مشتریان خود در ایالات متحده آمریکا اعلام کرد و سه دارایی دیجیتال شامل (Synereo (AMP) ،Expanse (EXP و (Gnosis (GNO را از لیست توکن های مورد حمایت خود حذف کرد. صرافی ارز دیجیتال Poloniex سپس توضیح داد که این حرکت صرفا برای اطمینان از مطابقت با الزامات قانونی در حوزه های قضایی مختلف کشور بوده است. با این حال، این اعلامیه به طور مستقیم به هیچ مقررات خاصی اشاره نکرد.

منبع: cointelegraph.com

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.