پس از سقوط ماه آوریل، نیجریه بیشترین علاقه به ارزهای دیجیتال را نشان داد

پس از سقوط ماه آوریل، نیجریه بیشترین علاقه به ارزهای دیجیتال را نشان داد
خلاصه اخبار

سقوط بازار کریپتو در آوریل(فروردین) باعث شد که بیشتر ارزهای دیجیتال بیش از 60 درصد…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

سقوط بازار کریپتو در آوریل(فروردین) باعث شد که بیشتر ارزهای دیجیتال بیش از 60 درصد از ارزش خود را از دست بدهند که منجر به رکود کلی در فعالیت‌های تجاری، علاقه سرمایه‌گذاران و سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر شد. یک مطالعه اخیر کنجکاوی و علاقه فزاینده کشورها به کریپتو پس از سقوط ماه آوریل را برجسته کرده است.

این تحقیق بر اساس داده‌های Google Trends از عبارات جستجوی رمزارزی محبوب است که اغلب نشان دهنده افزایش علاقه به بازار ارزهای دیجیتال است. سپس تاریخچه جستجوی هر کشور گردآوری شد تا یک امتیاز کلی جستجو ارائه شود. به نظر می رسد کشورهایی که در صدر فهرست قرار دارند بیش از همه مشتاق خرید این افت هستند.

تحقیقات CoinGecko نشان دهنده افزایش قابل توجه کنجکاوی در میان نیجریه ای ها پس از رکود بازار کریپتو در ماه آوریل است. جمعیت نیجریه در میان 15 کشوری که بخشی از این تحقیق بودند و در مجموع امتیاز جستجوی 370 داشتند، عبارت «رمزارز»، «سرمایه گذاری در رمزارز» و «خرید کریپتو» را بیشتر جستجو کردند.

علاقه فزاینده نیجریه به ارزهای دیجیتال به دلیل خدمات مالی ناکافی در این کشور تقویت می‌شود، چیزی که دلیل اصلی پذیرش کریپتو در سراسر آفریقا بوده است. همانطور که کوین تلگراف در آوریل گزارش داد، نزدیک به 17.36 میلیون یا 52 درصد از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال نیجریه، بیش از نیمی از دارایی های خود را به ارزهای دیجیتال اختصاص داده اند. نیجریه ای ها شروع به استفاده از رمزارز به عنوان یک جایگزین مناسب برای ذخیره و انتقال دارایی ها کردند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.

منبع:cointelegraph