پرداخت 2200 میلیارد ریال وام ازدواج توسط بانک سینا

پرداخت 2200 میلیارد ریال وام ازدواج توسط بانک سینا
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداختی به زوج‌های جوان از سوی بانک سینا به بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال رسید. به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، در راستای بسط و گسترش زمینه‌های ازدواج جوانان، نسبت به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در این بانک اقدام می‌شود که […]

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداختی به زوج‌های جوان از سوی بانک سینا به بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال رسید. به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، در راستای بسط و گسترش زمینه‌های ازدواج جوانان، نسبت به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در این بانک اقدام می‌شود که تاکنون بیش از ۱۴ هزار فقره از این تسهیلات بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است؛ بنابراین گزارش این بانک در سال گذشته نیز با پرداخت بیش از ۱۶۵۵ میلیارد ریال، زمینه ازدواج ۱۲ هزار و ۹۱۲ نفر را فراهم کرده است. همچنین این بانک در ۴ ماهه نخست سال‌جاری تعداد ۱۷۹۷ فقره تسهیلات به مبلغ ۵۶۶ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها