پرداخت ۳۱۰۰ فقره تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در کبودراهنگ

پرداخت ۳۱۰۰ فقره تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در کبودراهنگ
خلاصه اخبار

همدان-فرماندار شهرستان کبودراهنگ از پرداخت ۳۱۰۰ فقره تسهیلات ازدواج و فرزندآوری توسط بانک‌های عامل این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، مسلم غلامی در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کبودراهنگ، افزود: از این تعداد تسهیلات پرداخت شده طی سال جاری 1600 فقره از تسهیلات به ازدواج و 1500 فقره به تسهیلات فرزندآوری اختصاص داشته است.

وی اظهار کرد: با توجه به در پیش رو بودن ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و نیمه شعبان ولادت حضرت ولیعصر (عج) برنامه ریزی برای برگزاری برنامه‌هایی شاد و درخور شان مردم به ویژه جوانان شهرستان ضرورت دارد.

غلامی همچنین از افزایش دو برابری کسب مقام‌های استانی، کشوری و جهانی شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد و گفت: کسب این تعداد رتبه‌های ورزشی در رشته‌های مختلف شهرستان به 15 نفر رسیده است.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز مشاوره خانواده و جوانان این شهرستان به همت سپاه ناحیه و خیرین خاطرنشان کرد: اهداف ستاد ساماندهی امور جوانان ارتباط تنگاتنگ مسئولان با جوانان، شناخت دغدغه‌های آنها، بررسی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیگیری وضعیت اشتغال و مشکلات جوانان است که برای تحقق این امر مهم گروه مشاوران جوان این شهرستان متشکل از مشاور جوان فرماندار، ادارات و تعدادی از نخبگان و جوانان تشکیل شده است.

مرجع: مهر