پرداخت پیش از موعد سود سهام بازنشستگان از سوی بیمه ملت

پرداخت پیش از موعد سود سهام بازنشستگان از سوی بیمه ملت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، بیمه ملت، سود سهام بازنشستگان سهامدار خود را پیش از موعد مقرر پرداخت می‌کند. به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، به مناسبت فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر و با هدف تکریم سهامداران بازنشسته؛ بیمه ملت در نظر دارد سود سهام سهامداران عضو صندوق بازنشستگی کشوری […]

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، بیمه ملت، سود سهام بازنشستگان سهامدار خود را پیش از موعد مقرر پرداخت می‌کند. به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، به مناسبت فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر و با هدف تکریم سهامداران بازنشسته؛ بیمه ملت در نظر دارد سود سهام سهامداران عضو صندوق بازنشستگی کشوری را از روز ۲۰ مرداد به حساب آنان واریز کند. این در حالی است که طبق اطلاعیه رسمی بیمه ملت، سود سهام سال ۹۷ سهامداران بیمه ملت از اول مهرماه ۹۸ پرداخت خواهد شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها
نظرات کاربران
  • چرا سود بیمه ملت بعضی واریز شده بعضی واریز نشده‌ مگه باهم واریز نمیشه

    • سلام، در صورتی که از مشمول بودن خود برای دریافت سود اطمینان دارید و سود برای شما واریز نشده است، طبق اعلامیه بیمه ملت کلیه سهامدارانی که تاکنون سود سهام سال‌های گذشته خود را دریافت نکرده‌اند باید برای اعلام شماره حساب خود، با شماره تلفن‌های 96601310-96601201-021 تماس حاصل فرمایند.