پرداخت وام 2میلیارد ریالی با شرایط اسان در بانک اقتصاد نوین

پرداخت وام 2میلیارد ریالی با شرایط اسان در بانک اقتصاد نوین
خلاصه اخبار

بانک اقتصادنوین با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان و کمک به بهبود شرایط اقتصادی خانوارها و فعالان اقتصادی، طرح تسهیلاتی «صبا» را ارائه کرده است.

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، در طرح «صبا» تسهیلاتی متنوع در سه بسته متفاوت و براساس معدل موجودی مشتریان پیش‌بینی شده است. در بسته شماره یک طرح (صبا ۱ و ۲) مشتریان حقیقی و حقوقی بانک اقتصادنوین، صاحبان مشاغل و فعالان اقتصادی می‌توانند تا دو برابر معدل موجودی سپرده خود و تا سقف ۲میلیارد ریال، با شرایط آسان تسهیلات دریافت کنند. متقاضیان دریافت تسهیلات کمک‌ هزینه خرید خودرو، تعمیر مسکن، خرید ابزار کار، لوازم‌ یدکی و…، پزشکان و داروسازان، اصناف، کسبه و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک، پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی متصل به سپرده‌های بانک اقتصادنوین و اشخاصی که میزان نقدینگی مورد نیازشان بیش از میزان پس‌اندازشان است می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند. بنابراین گزارش علاوه بر این، شرکت‌ها و موسسات برای پرداخت تسهیلات به کارمندان خود می‌توانند از شرایط طرح تسهیلاتی «صبا ۱ و ۲» استفاده کنند. در طرح «صبا ۱ و ۲»، براساس معدل موجودی سپرده‌های کوتاه‌مدت و قرض‌الحسنه جاری مشتریان در بازه‌های زمانی ۲تا ۴ماه، امکان پرداخت تسهیلات تا ۲۱۵ درصد معدل موجودی سپرده‌ها فراهم شده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها