پرداخت وام ازدواج از سوی بانک سینا

پرداخت وام ازدواج از سوی بانک سینا
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، بانک سینا به ۱۳ هزار نفر تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرد. به گزارش روابط عمومی بانک سینا، این بانک به منظور حمایت از زوج‌های جوان نسبت به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج اقدام می‌کند که در این راستا با پرداخت بیش از ۱۶۵۵ میلیارد ریال در پایان […]

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، بانک سینا به ۱۳ هزار نفر تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرد. به گزارش روابط عمومی بانک سینا، این بانک به منظور حمایت از زوج‌های جوان نسبت به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج اقدام می‌کند که در این راستا با پرداخت بیش از ۱۶۵۵ میلیارد ریال در پایان سال ۱۳۹۷، زمینه ازدواج ۱۲ هزار و ۹۱۲ نفر را فراهم کرده است. براساس این گزارش، در سه ماه اول سال ۱۳۹۸ نیز تعداد ۱.۰۶۸ فقره تسهیلات ازدواج جمعا به مبلغ ۳۳۹ میلیارد ریال در این بانک پرداخت شده است. این گزارش می‌افزاید: بانک سینا به منظور ایفای مسوولیت‌های اجتماعی و کمک به توسعه اشتغال در مناطق روستایی، نسبت به پرداخت تسهیلات طرح‌های اشتغا‌ل‌ز‌ایی روستایی نیز اقدام می‌کند که در پایان اسفند ۹۷ تعداد ۳.۲۶۷ طرح به مبلغ ۱۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد ریال در این زمینه در بانک سینا مصوب شده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها