پرتفوی بورسی «وبانک» ۷۱.۶هزار میلیارد ریال افزایش یافت

پرتفوی بورسی «وبانک» ۷۱.۶هزار میلیارد ریال افزایش یافت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در صورت وضعیت وضعیت پرتفوی یک ماهه منتهی به ۳۰آبان۱۳۹۸ اعلام کرد که پرتفوی بورسی شرکت ۷۱هزار و ۶۶۹میلیارد و ۷۰۶میلیون ریال افزایش یافت.     در گزارش منتشر شده “وبانک” بهای تمام شده در پرتفوی بورسی آن با افزایش ۹۲میلیارد […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در صورت وضعیت وضعیت پرتفوی یک ماهه منتهی به ۳۰آبان۱۳۹۸ اعلام کرد که پرتفوی بورسی شرکت ۷۱هزار و ۶۶۹میلیارد و ۷۰۶میلیون ریال افزایش یافت. 

 

 در گزارش منتشر شده “وبانک” بهای تمام شده در پرتفوی بورسی آن با افزایش ۹۲میلیارد و ۳۲۱میلوین ریالی به مبلغ ۲۴هزار و ۴۲میلیارد ریال رسید. همچنین ارزش بازار آن با افزایش ۳هزار و ۵۲۴میلیارد ریالی به ۹۵هزار و ۷۱۲میلیارد ریال بالغ شده است.

این شرکت در دوره مورد گزارش کل مبلغ سهام واگذار شده را ۲۲۵میلیارد و ۷۹۹میلیون ریال اعلام کرد. علاوه بر این سود این واگذاری را ۱۵۳میلیارد و ۱۸میلیون ریال منتشر کرده است.

“وبانک” در صورت ریز معاملات سهام تحصیل شده مبلغ سهام بورسی خریداری شده را ۸۴۵میلیارد و  ۵۸۳میلیون ریال اعلام کرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها