پذیره نویسی شرکت تجلی از امروز

پذیره نویسی شرکت تجلی از امروز
خلاصه اخبار

فهرست عناوینپذیره نویسی شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات از امروز از طریق عرضه عمومی در فرابورس ایران انجام می‌شود. در این پذیره نویسی 15 درصد از سهام شرکت تجلی به سهامداران جدید با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی عرضه خواهد شد. شرکت های توسعه و معادن فلزات، معدنی و صنعتی چادرملو و گل […]

پذیره نویسی شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات از امروز از طریق عرضه عمومی در فرابورس ایران انجام می‌شود. در این پذیره نویسی 15 درصد از سهام شرکت تجلی به سهامداران جدید با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی عرضه خواهد شد. شرکت های توسعه و معادن فلزات، معدنی و صنعتی چادرملو و گل گهر از دیگر سهامداران تجلی می‌باشند.

پذیره نویسی تجلیح از امروز سه شنبه 2 آذر ماه شروع و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 16 آذر ماه 1400 به مدت حداکثر 15 روز ادامه خواهد داشت.

تعداد کل سهام قابل پذیره نویسی بالغ بر 9 میلیارد و 300 میلیون سهم با قیمت هر سهم 100 تومان به فروش خواهد رسید. حداکثر تعداد سهام جدید قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی 10 هزار سهم می‌باشد.

روش عرضه به صورت قیمت ثابت است.

حداقل تعداد سهام جدید قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی 1 سهم می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از این پذیره نویسی به اطلاعیه شرکت فرابورس به این لینک مراجعه فرمایید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات به کانال تحلیل با سیگنال مراجعه فرمایید.

نظرات کاربران
  • من هر روز قسمت عرضه اولیه رو چک میکردم شما بعد از ۵روز این خبر رو گذاشتید بعد نوشتید تاریخ ۵ روز پیش. دیگه بهتون اعتماد نمیکنم

    • با سلام دوست عزیز این مطلب چند روز پیش در قسمت اخبار سهام منتشر شده بود اما بعد از چند روز به قسمت عرضه اولیه منتقل شد.