پذیره‌نویسی 600 میلیارد تومان سهم تامین سرمایه دماوند در یک روز/ نماد تامین سرمایه دماوند برای معاملات ثانویه در فرابورس اسفندماه گشوده می‌شود

به گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد،

حسین بوستانی در گفت‌وگو با خبرنگار بااقتصاد، افزود: با توجه به عرضه سهم شرکت در یک روز، شرکت تا پایان بهمن‌ماه تاسیس و نماد تامین سرمایه دماوند برای معاملات ثانویه، اوایل اسفندماه در بازار پایه فرابورس درج می‌شود و گشایش می‌یابد. پس از بازگشایی نماد سهامداران می‌توانند بر اساس مکانیزم طبیعی بازار (عرضه و تقاضا) اقدام به خرید و فروش سهام کنند. 

بوستانی ادامه داد: سقف هر سهامدار برای خرید سهم تامین سرمایه دماوند 50 هزار سهم بود که با توجه به استقبال بی‌نظیر سهامداران، به هر نفر بیش از 36 هزار سهم رسید و در نهایت پذیره‌نویسی در یک روز انجام شد.

مدیرعامل هلدینگ مالی غدیر اظهار کرد: تهعد ما به سازمان بورس برای تاسیس شرکت تا آخر بهمن‌ماه بود که به این ترتیب، بدون فوت وقت به تعهدمان عمل می‌کنیم. همچنین از پذیره‌نویسان و موسسان شرکت دعوت کرده‌ایم که 12 بهمن‌ماه در مجمع موسس شرکت کنند تا اساسنامه، بازرس، میزان تامین سرمایه و سایر موارد با حضور آنها تصویب شود.

بوستانی، استقبال بی‌نظیر سهامداران و پذیره‌نویسان از عرضه اولیه تامین سرمایه دماوند و پذیره‌نویسی 600 میلیارد تومانی در یک روز، را ظرفیت بالای بازار سرمایه و همچنین حجم زیاد نقدینگی دانست و افزود: عملکرد بازار سرمایه این ظرفیت را ایجاد کرده است.

وی همچنین بر نقش‌آفرینی شرکت‌های تامین سرمایه‌ در بازار و اقتصاد کشور تاکید و تصریح کرد: تامین سرمایه‌ای ها نشان داده‌اند که محل مطمئن و قابل اتکایی برای پول و سرمایه مردم هستند و استقبال دیروز از تامین سرمایه دماوند، یک نمونه کامل از آن است.

 

خبرنگار:مولود غلامی 

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.