بزگترین موسسه خدمات مسافرتی در بریتانیا بیت کوین را به عنوان روش پرداخت قبول می کند!

بزگترین موسسه خدمات مسافرتی در بریتانیا بیت کوین را به عنوان روش پرداخت قبول می کند!
خلاصه اخبار

شرکت Corporate Traveller، بزرگترین ارائه دهنده خدمات مسافرتی در بریتانیا، در حال حاضر بیت کوین را به عنوان روش پرداخت در پلتفرم خود می پذیرد.

به گزارش سیگنال، طبق بیانیه منتشرشده در روز 15 آوریل شرکت خدمات پرداخت BitPay با رونمایی از این همکاری جدید اعلام کرد که اجازه می دهد شرکت Corporate Traveller – که خدمات مسافرتی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ارائه می دهد – بیت کوین را از مشتریان خود قبول کند. اندی هگلی، مدیرکل این شرکت خدمات مسافرتی، در این رابطه می گوید:

“تقاضا برای پرداخت با بیت کوین از سوی مشتریان ما در حال افزایش است. ما BitPay را انتخاب کردیم تا پردازش تراکنش های خود را مدیریت کنیم؛ زیرا آنها این کار را تسهیل نموده و تمام روند دریافت بیت کوین (BTC) یا بیت کوین کش (BCH) از مشتری را انجام می دهند و پول نقد را به حساب ما منتقل می کنند.”

بزگترین موسسه خدمات مسافرتی در بریتانیا بیت کوین را به عنوان روش پرداخت قبول می کند!

براساس بیانیه منتشرشده، شرکت مسافرتی Corporate Traveller نگرانی خاصی از بابت بی ثباتی قیمت در بازار ارزهای دیجیتال ندارد؛ زیرا بیت کوین به طور مستقیم و در لحظه با پوند انگلیس مبادله می شود. BitPay ادعا می کند یک کارمزد یک درصدی برای تبدیل وجوه دریافت می کند که شرکت Corporate Traveller می گوید ارزان تر از سایر روش های پرداخت است.

سایر شرکت ها و سازمان ها در حوزه گردشگری نیز بر اساس تقاضای مشتریان شروع به پذیرش ارزهای دیجیتال نموده اند. در ماه مارس سال 2018 میلادی انجمن ملی گردشگری آلمان اعلام کرد که بیت کوین و سایر رمزارزها را به عنوان روش پرداخت برای خدمات خود در نظر می گیرد.

در ماه اوت سال گذشته، ایالت کوئینزلند در استرالیا یک مجوز رسمی برای پلتفرم TravelbyBit صادر نمود تا بتواند هزینه پکیج های مسافرتی خود را با استفاده از رمزارزها از مشتریان دریافت کند.

به تازگی، BitPay گزارش داد که سال گذشته بیش از یک میلیارد دلار تراکنش را پردازش نموده است. براساس بیانیه منتشرشده در ماه ژانویه، این شرکت با توجه به درآمد حاصل از تراکنش ها رکورد جدیدی در این رابطه ثبت نموده و همکاری خود با موسسات بزرگی همچون Dish Networks و HackerOne را گسترش داده است.

در تاریخ 30 ژانویه سال جاری BitPay با بنیاد ویکی مدیا – سازمان غیرانتفاعی که ویکی پدیا را اداره می کند – همکاری کرد تا بتواند تعداد ارزهای دیجیتال مورد پذیرش خود را گسترش دهد.

منبع: cointelegraph.com

برچسب‌ها
نظرات کاربران
  • به نظر من استیبل کوین ها پتانسیل زیادی برای پرداخت های روزانه دارند و بیت کوین برای این کار خوب نیست