پذیرش بیت کوین برای برنامه های بازنشستگی

پذیرش بیت کوین برای برنامه های بازنشستگی

طبق گزارش اخیر منتشر شده توسط نیویورک تایمز، غول صندوق سرمایه‌گذاری (Fidelity Investments) در مسیری قرار دارد که به مشتریان اجازه دهد بیت‌کوین را به برنامه‌های پس‌انداز 401 (k) خود اضافه کنند.

401(k) یکی از ویژگی‌های یک طرح اشتراک سود است که به کارکنان اجازه می‌دهد تا بخشی از دستمزد خود را به حساب فرد یا سازمانی اختصاص دهند.

با توجه به اینکه Fidelity ارائه‌دهنده شماره یک برنامه‌های بازنشستگی در این کشور است، این حرکت به طور بالقوه می‌تواند نقطه عطفی برای پذیرش ارزهای دیجیتال در ایالات متحده باشد غول سرمایه‌گذاری مستقر در بوستون پس‌انداز بازنشستگی بیش از 20 میلیون نفر را مدیریت می‌کند.

به گفته دیو گری فیدلیتی، تقاضای زیادی برای بیت کوین در میان حامیان مالی این طرح وجود دارد.

Fidelity قصد دارد تا اواخر امسال عرضه 401 (k) بیت کوین را آغاز کند شایان ذکر است که برنامه‌های پس‌انداز بسیار تنظیم شده است که احتمالا این ابتکار جدید Fidelity بررسی‌های نظارتی زیادی را به خود جلب خواهد کرد به عنوان مثال ماه گذشته، وزارت کار ایالات متحده نسبت به‌قرار دادن کریپتو در 401(k) افراد هشدار داد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

برچسب‌ها