پتروشیمی کرمانشاه عملکرد خیره کننده‌ای رقم زد / فروش اوره صنعتی صادراتی شپدیس کاهش یافت

پتروشیمی کرمانشاه عملکرد خیره کننده‌ای رقم زد / فروش اوره صنعتی صادراتی شپدیس کاهش یافت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، بررسی و مقایسه درآمد پتروشیمی‌های اوره‌ساز در مرداد ماه نشان می‌دهد، پتروشیمی پردیس با ساخت درآمد 644 میلیارد تومانی بالاترین میزان درآمد را دراین گروه ساخته است و پتروشیمی خراسان با درآمد 145 میلیارد تومانی، پتروشیمی شیراز با درآمد 207 میلیارد تومانی و پتروشیمی کرمانشاه با […]

به گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، بررسی و مقایسه درآمد پتروشیمی‌های اوره‌ساز در مرداد ماه نشان می‌دهد، پتروشیمی پردیس با ساخت درآمد 644 میلیارد تومانی بالاترین میزان درآمد را دراین گروه ساخته است و پتروشیمی خراسان با درآمد 145 میلیارد تومانی، پتروشیمی شیراز با درآمد 207 میلیارد تومانی و پتروشیمی کرمانشاه با درآمد 131 میلیارد تومانی در جایگاه بعدی قرار دارند.

درآمد شپدیس کاهش یافت /  درآمد کرماشا 263 درصد افزایش یافت

درآمد اوره‌سازها در مرداد ماه نسبت به تیر ماه مسیرهای متفاوتی را طی کرده‌اند. درآمد پتروشیمی شیراز و شپدیس در مرداد ماه نسبت به تیر ماه کاهش یافت و درآمد پتروشیمی کرمانشاه و خراسان در مرداد ماه نسبت به تیر ماه افزایش یافته است.

درآمد شپدیس از 833 میلیارد تومان در تیر ماه با کاهش 23 درصدی (معادل 188 میلیارد تومان) به 644 میلیارد تومان رسیده است و درآمد پتروشیمی شیراز از 254 میلیارد تومان در تیر ماه با کاهش 19 درصدی به 207 میلیارد تومان رسیده است.

اما درآمد دو پتروشیمی دیگر افزایشی بوده و درآمد پتروشیمی کرماشا بالاترین میزان و درصد افزایش را داشته است. درآمد پتروشیمی کرمانشاه از 36 میلیارد تومان در تیر ماه با رشد 263 درصدی  (معادل 95میلیارد تومان) به 131 میلیارد تومان در مرداد ماه رسیده است.

بررسی گزارش مرداد ماه پتروشیمی خراسان /  افزایش فروش اوره حمایتی

پتروشیمی خراسان در مرداد ماه درآمد 145 میلیارد تومانی ساخته است و درآمد پتروشیمی خراسان در دوره 5 ماهه منتهی به مرداد 98 مبلغ 577 میلیارد تومان است.

درآمد پتروشیمی خراسان در مرداد ماه نسبت به تیر ماه افزایش 26 میلیارد تومانی داشته است. دلیل عمده افزایش درآمد پتروشیمی خراسان در مرداد ماه افزایش 34 میلیارد تومانی درآمد پتروشیمی خراسان از محل فروش اوره حمایتی است. یکی از نکات منفی که در گزارش مرداد ماه پتروشیمی خراسان مشاهده می‌شود کاهش درآمد پتروشیمی خراسان از محل فروش اوره صادراتی است. فروش اوراه صادراتی به دلیل کاهش 7 هزار تنی، نزدیک به 13 میلیارد تومان کاهش یافته است.

بررسی گزارش مرداد ماه شیراز /  کاهش فروش اوره صادراتی

پتروشیمی شیراز در مرداد ماه درآمد 206 میلیارد و 504 میلیون تومانی ساخته است، همچنینی پتروشیمی شیراز در دروه 5 ماهه منتهی به مرداد ماه درآمد یک هزار و 465 میلیارد تومانی ساخته است.

درآمد مرداد ماه پتروشیمی شیراز در مرداد ماه نسبت به تیر ماه کاهش یافته است. شیراز در تیر ماه 254 میلیارد تومان درآمد ساخته است که درآمد شرکت در مرداد ماه با کاهش 48 میلیارد تومانی به 206 میلیارد و 504 میلیون تومان رسیده است. بررسی جزییات  کاهش درآمد شیراز در مرداد ماه حاکی از آن است که کاهش مقدار فروش اوره صادراتی و همچنین کاهش نرخ فروش اوره صادراتی موجب شده است درآمد شرکت کاهش یابد. شیراز در تیر ماه از محل فروش اوره صادراتی درآمد 183 میلیارد تومانی ساخته است که درآمد شرکت از محل فروش اوره صادراتی به 38 میلیارد تومان در مرداد ماه رسیده است. بنابراین فروش اوره صادراتی در مرداد ماه 145 میلیارد تومان کاهش یافت.

بررسی گزارش مرداد ماه شپدیس / کاهش مقداری و ریالی در فروش اوره صنعتی صادراتی

پتروشیمی پردیس در مرداد ماه درآمد 644 میلیارد تومان درآمد ساخته است، همچنین شپدیس در دروه 5 ماهه منتهی به مرداد 98 درآمد تجمیعی 5 هزار و 222 میلیارد تومانی ساخته است.

درآمد پتروشیمی پردیس در مرداد ماه نسبت به تیر ماه کاهش یافته است. شپدیس در تیر ماه 832 میلیارد تومان درآمد ساخته است که درآمد شرکت در مرداد ماه با کاهش 188 میلیارد تومانی به 644 میلیارد تومان رسیده است. در دو محصول آمونیاک و اوره صنعتی (صادراتی) به دلیل کاهش مقداری فروش و کاهش نرخ فروش مبلغ فروش شرکت کاهش یافته است. درآمد شپدیس از محل فروش آمونیاک 31 میلیارد تومان کاهش یافته است. اما مهمترین بخش کاهش درآمد مربوط به کاهش مبلغ فروش اوره صنعتی (صادراتی) است. مبلغ فروش اوره صنتعی (صادراتی) در تیر ماه 782 میلیارد تومان بوده که در مرداد ماه با کاهش 174 میلیارد تومانی به 608 میلیارد تومان رسیده است.

بررسی گزارش مرداد ماه پتروشیمی کرمانشاه /  افزایش فروش اوره صادراتی

پتروشیمی کرمانشاه در مرداد ماه درآمد 131 میلیارد و 438 میلیون تومانی ساخته است همچنین در دوره 5 ماهه منتهی به مرداد 98 مبلغ 552 میلیارد تومان درآمد داشته است.

درآمد مرداد ماه پتروشیمی کرمانشاه نسبت به تیر ماه افزایش قابل توجهی داشته است. کرماشاه در تیر ماه درآمد 36 میلیارد و 245 میلیون تومانی ساخته است که در مرداد ماه درامد شرکت با افزایش 95 میلیارد تومانی به 131 میلیارد و 438 میلیون تومان رسیده است. مهمترین افزای درآمد پتروشیمی کرمانشاه در مرداد ماه، مربوط به افزایش مقدار فروش اوره صادراتی است. در تیر ماه کرماشاه 11 هزار تن اوره صادراتی به فروش رسانده است که در مرداد ماه مقدار فروش به 36 هزار تن رسیده است. افزایش مقداری فروش اوره صادراتی  موجب شده است مبلغ فروش اوره صادراتی 61 میلیارد تومان افزایش یابد. بنابراین افزایش مقداری فروش اوره صادراتی و افزایش مقداری فروش اوره کشاورزی موجب شده است درآمد پتروشیمی کرمانشاه در مرداد ماه نسبت به تیر ماه افزایش 95 میلیارد تومانی داشته باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها