پتروشیمی بوعلی درج نماد شد

پتروشیمی بوعلی درج نماد شد
خلاصه اخبار

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا به عنوان پانصد و هفتاد و هشتمین شرکت پذیرفته شده در بخش محصولات شیمیایی با نماد «بوعلی» در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده است.

پتروشیمی بوعلی سینا سومین طرح آروماتیکی صنایع پتروشیمی ایران است که عملیات اجرایی آن در فروردین 1380 آغاز شد و واحدهای تولیدی آن در سال 1383 راه اندازی و تحت لیسانس شرکت های فرانسوی، آلمانی و چینی مشغول فعالیت شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران ، با توجه به موافقت هیئت‌پذیرش بورس اوراق بهادار در تاریخ 15 / 04 / 1399 با پذیرش سهام شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در بورس اوراق بهادار تهران، از تاریخ 10 / 08 / 1399 شرکت پتروشیمی بوعلی سینا به عنوان پانصد و هفتاد و هشتمین شرکت پذیرفته شده در بخش « محصولات شیمیایی »، گروه و طبقه « تولید مواد شیمیایی پایه به جز کود »، با نماد « بوعلی» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده است.

با توجه به دریافت مجوز پذیرش توسط بوعلی در تیرماه امسال، انتظار میرفت که این شرکت در تابستان درج و عرضه اولیه شود اما فرآیند درج نماد این شرکت تا 10 آبان ماه به درازا کشید و در حال حاضر در کنار شرکت هایی چون صنعت غذایی کوروش، سرمایه گذاری کوثر بهمن، صنایع چوب خزر کاسپین و … در انتظار عرضه اولیه است.

بوعلی با سرمایه 350 میلیارد تومانی در زمینی به مساحت 36 هکتار در منطقه ویژه بندر امام خمینی در حال فعالیت است. سهامداران عمده این شرکت ، صنایع پتروشیمی خلیج فارس با مالکیت 70% و شرکت های سرمایه گذاری استانی با مالکیت 30% از سهام هستند.

شما می توانید جهت رصد بازار و اخبار عرضه اولیه ها به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) بپیوندید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات عرضه اولیه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها
نظرات کاربران
  • سلام درج نماد یعنی چه ؟؟
    چطور عرضه اولیه بخرم ؟؟
    کی عرضه میشه؟؟

    • سلام، درج نماد یعنی این که شرکت موفق شده شرایط اولیه برای ورود به بورس را بدست بیاره و حالا میتونه در صورت موافقت بورس، ارائه مدارک لازم و آماده کردن شرایط سهام خودشو عرضه اولیه کنه، برای آشنایی با عرضه اولیه ها و خرید اون ها از (این لینک) استفاده کنید

    • سلام، هنوز زمان انجام عرضه اولیه مشخص نشده اما به محض انتشار اطلاعیه، خبررسانی خواهیم کرد

  • وقتی شناوری سهم کم است وفقط روز عرضه میتوان خرید این عرضه هیچ ارزشی ندارد بنده شاید نزدیک ده تا عرضه اولیه خریدم ولی بعد ازان دیگه موفق به خرید نشدم تازمانی که دیگه قیمت هاباوج میرسند چراچون کارحقوقی هاسن که شناوری یهام راکم عرضه میکنند وخودشان کم کم میفروشند بدون اینکه کسی متوجه شناوری سهم بشود بعد چند روز یاماه بستگی به مثبت بودن سهم دارد فروش شروع میشود ودقیقا روزهایی که بازار منفی هست خود حقوقی شروع به فروش میکند وحقیقی وقتی میبیند درروزمنفی حقوقی اودر فروش گذاشته خوب خودتان قضاوت کنید حقیقی چگونه جرات نگهداشتن سهم رادارد

    • سلام، کلیه عرضه اولیه ها از طریق سیگنال اطلاع رسانی میشن، کافیه گزینه از عرضه اولیه بعدی باخبرم کن را در صفحه عرضه اولیه ها فعال کنید