پتایر درامد 73 میلیارد تومانی ساخت / درامد تیرماه پکویر کاهش یافت

پتایر درامد 73 میلیارد تومانی ساخت / درامد تیرماه پکویر کاهش یافت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، بررسی گزارش ماهانه کویر تایر (پکویر) به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “با اقتصاد”، شرکت کویر تایر در تیر ماه با فروش 831 تن تایر رادیال به نرخ 21 میلیون به ازای هر تن و 23 تن فلپ به نرخ 16 میلیون و 713 هزار تومان به […]

به گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد،

بررسی گزارش ماهانه کویر تایر (پکویر)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “با اقتصاد”، شرکت کویر تایر در تیر ماه با فروش 831 تن تایر رادیال به نرخ 21 میلیون به ازای هر تن و 23 تن فلپ به نرخ 16 میلیون و 713 هزار تومان به ازای هر تن درآمد 17 میلیارد و 836 میلیون تومانی ساخته است. درآمد تیر ماه پکویر نشان می‌دهد نسبت به خرداد ماه کاهش محسوسی داشته است. پکویر در خرداد ماه 49 میلیارد تومان درآمد داشته است که بالاترین سطح درآمدی شرکت در 7 ماه اخیر است. که به دلیل فروش دو هزار و 54 تنی فروش تایر رادیال است.

برخلاف مقدار فروش کویرتایر که نوسانی بوده و درآمد شرکت با توجه به تغییرات آن تغییر کرده است، نرخ فروش تایر رادیال کویر تایر افزایشی بوده و در طی این هفت ماه با نرخ رشد 6% افزایش یافته و در تیر ماه به 21 هزار تومان به ازای هر کیلو رسیده است.

درآمد خیره کنند پتایر در تیر ماه

پتایر در تیر ماه با فروش دو هزار و 37 تن تایر رادیال سیمی، هزار و 17 تن تایر رادیال بایاس و 15 تن نوار فلپ درآمد 73 میلیارد و 439 میلیون تومانی ساخته است.

درآمد پتایر در تیر ماه به دلیل رشد مقداری فروش تایر رادیال و بایاس افزایش قابل توجهی داشته است. میانگین درآمد ماهانه پتایر در سال 97 مبلغ 27 میلیارد تومان است که در تیر ماه درآمد شرکت به 73 میلیارد تومان رسیده است.

پتایر به طور میانگین در هر ماه از سال مالی منتهی به اذر 97 مقدار هزار و 706 تن محصول به فروش رسانده است. میانگین فروش پتایر در چهار ماه اول سال مالی 98 مقدار هزار و 702 تن است. بنابراین فروش مقداری پتایر از یک ثبات نسبی برخوردار است. اما فروش تیر ماه شرکت، رشد قایل توجه داشته است.

نرخ رشد تایر رادیال سیمی در تیر ماه نسبت به میانگین قیمتی 97، نزدیک به 12 درصد بوده به طوری که از 15 هزار تومان در هر کیلو به 24 هزار تومان در هر کیلو رسیده است. قیمت تایر بایاس نیز با نرخ رشد 10 درصد طی 5 ماه به 23 هزار و 852 تومان رسیده است. به این ترتیب قیمت محصولات پتایر افزایشی بوده و با توجه به افزایش مقداری فروش، درآمد پتایر به سطح قابل توجه 73 میلیارد تومانی رسیده است.

نکات کلی دو گزارش:

پکویر: پکویر در 7 ماه سال مالی منتهی به آذر 97 مقدار فروش نوسانی داشته، اما بررسی میانگین فروش ماهانه حاکی از آن است که میانگین مقدار فروش نسبت به میانگین فروش سال مالی منتهی به آذر 97 تغییری نداشته است. علاوه بر آن نرخ فروش تایر رادیال افزایش داشته که به افزایش درآمد پکویر کمک کرده است.

پتایر: پتایر در سال مالی 97 به طور میانگین درآمد 27 میلیارد تومانی داشته که در چهار ماه اول سال 98 درآمد ماهانه شرکت به 36 میلیارد تومان رسید که به دلیل افزایش نرخ فروش محصولات و افزایش مقداری فروش است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها