ویتالیک بوترین از پیتر شف حمایت کرد؛ امنیت کیف پول ارزهای دیجیتال باید بیشتر شود!

ویتالیک بوترین از پیتر شف حمایت کرد؛ امنیت کیف پول ارزهای دیجیتال باید بیشتر شود!

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

پیتر شیف (Peter Schiff) یکی از طرفداران طلا که پس از آنکه بیت کوین های خود را از دست داد و کیف پول خود را مقصر این اتفاق دانست، با حمایت یکی از افراد برجسته جامعه ارزهای دیجیتال مواجه شد. 

ویتالیک بوترین موسس اتریوم، مقابل طرفداران بیت کوین که از غفلت پیتر شیف انتقاد کرده اند ایستاد و از ایجاد فناوری کیف پول بهتری صحبت کرد که می‌تواند با بازیابی اجتماعی به عنوان یکی از راهکارها، امنیت کیف پول را تامین کند. 

بوترین در این خصوص گفت: از افرادی که پاسخ می‌دهند “ارزهای دیجیتال همین است” یا “این وظیفه تو است که بسیار مراقب کیف پول خود باشی و از سیدها در سه جای مختلف بک آپ بگیری” ناامید شده ام. ما می‌توانیم فناوری کیف پول بهتری برای امنیت آسانتر ایجاد کنیم. 

شکایت شفاهی پیتر شیف 

طبق گزارش های موجود، پیتر شیف دسترسی به کیف پول بیت کوین خود را که شامل تمام پس انداز ارز دیجیتال زندگی خود بود از دست داده است. 

تحلیلگران حاضر در توییتر اندکی برای این منتقد یکدنده بیت کوین ناراحت شدند، زیرا به نظر می‌رسد وی رمز عبور خود را گم کرده است و از عبارت سید نیز بک آپ تهیه نکرده است، هرچند این امر یک قانون اصلی برای تمام دارندگان ارز دیجیتال است. 

به هر حال شیف هم چنان مدعی است که کیف پول بیت کوین او دیگر رمز عبور را درست تشخیص نمی‌دهد. 

موضع بوترین در مقابل انتقادها 

بعضی از ماکسیمالیست های بیت کوین پس از توییت بوترین سریعا درباره متمرکزسازی اتریوم صحبت کردند و به آن پرداختند. سامسون ماو (Samson Mow) مدیر ارشد امنیتی بلاک استریم گفت ابزار بازیابی اتریوم، موسس آن را فرا می‌خواند. 

تور دمیستر (Tuur Demeester) که قبلا بمب سختی اتریوم را با کمونیسم مقایسه کرده بود، آن را “اجماع اجتماعی” خوانده است. 

افراد دیگری منتقد روش بازیابی اجتماعی هستند و مدعی اند که می‌تواند دوستان، بستگان و سایر ارتباطات اجتماعی فرد مورد نظر را به خطر بیاندازد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.