“ولساپا” درآمد ۶۲ میلیارد تومانی ساخت

“ولساپا” درآمد ۶۲ میلیارد تومانی ساخت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت لیزینگ رایان سایپا در مرداد ماه ۶۱ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان درآمد ساخت که نسبت به تیر ماه درآمد شرکت افزایش یافت. اما تعداد و مبلغ تسهیلات واگذاری شرکت کاهش یافت که در واقع نشان از کاهش منابع درآمدی شرکت دارد.به گزارش رادیو سهام، […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت لیزینگ رایان سایپا در مرداد ماه ۶۱ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان درآمد ساخت که نسبت به تیر ماه درآمد شرکت افزایش یافت. اما تعداد و مبلغ تسهیلات واگذاری شرکت کاهش یافت که در واقع نشان از کاهش منابع درآمدی شرکت دارد.
به گزارش رادیو سهام، لیزینگ رایان سایپا در مرداد ماه درامد ۶۱ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومانی شناسایی کرده است. هزینه تامین منابع مالی عملیات لیزینگ محقق شده رایان سایپا در مرداد ماه ۳۰ میلیارد و ۸۲۴ میلیون تومان است. بنابراین تراز درآمدی لیزینگ رایان سایپا در مرداد ماه مثبت ۳۱ میلیارد و ۵۵ میلیون تومان است.
میانگین درآمدی رایان سایپا در سال ۹۷ مبلغ ۶۴ میلیارد و ۲۰۷ میلیون تومان است. میانگین درآمدی لیزینگ رایان سایپا در دروه ۵ ماهه منتهی به مرداد ۹۸ به ۵۶ میلیارد و ۷۶۸ میلیون تومان رسیده است و میانگین هزینه‌ای لیزینگ رایان سایپا در سال ۹۷ مبلغ  ۳۴ میلیارد و ۵۹۱ میلیون تومان است که در دوره ۵ ماه منتهی به مرداد ۹۸ به ۳۱ میلیارد و ۳۳۶ میلیون تومان است.
افزایش درآمد ولساپا در مرداد ماه
درآمد مرداد ماه لیزینگ رایان سایپا در مرداد ماه نسبت به تیر ماه افزایش یافته است. ولساپا در تیر ماه درآمد ۵۶ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومانی ساخته است که در مرداد ماه درآمد ولساپا به ۶۱ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومانی رسیده است. بنابراین درآمد ولساپا در مرداد ماه نسبت به تیر ماه رشد ۵ میلیارد و ۵۸۹ میلیون تومانی داشته است. اما همچنان درآمد ولساپا نسبت به میانگین درآمدی شرکت در سال ۹۷ کمتر است و همچنین درآمد خرداد ماه شرکت که ۷۹ میلیارد و ۸۱۹ میلیون تومان است، سقف درآمدی ولساپا در سال ۹۸ به شمار می‌رود که درآمد مرداد ماه شرکت فاصله ۱۸ میلیارد تومانی با سقف درآمدی دارد.
حتما بخوانید :  رشد عمومی صنایع در بازار سرمایه | عملکرد درخشان صندوق هاهزینه تامین منابع مالی ولساپا کاهش یافت
اما هزینه تامین مالی شرکت در مرداد ماه ۳۰ میلیارد و ۸۲۴ میلیون تومان است که نسبت به تیر ماه کاهش یافته است. هزینه تامین مالی ولساپا مبلغ ۳۵ میلیارد و ۲۷۳ میلیون تومان است که در مرداد ماه به ۳۰ میلیارد و ۸۲۴ میلیون تومان رسیده است. همچنین میانگین هزینه تامین مالی ولساپا در سال ۹۷ مبلغ ۳۴ میلیارد و ۵۹۱ میلیون تومان است که این میانگین در دوره ۵ ماهه منتهی به مرداد ۹۸ به ۳۱ میلیارد و ۳۳۶ میلیون تومان رسیده است.
بنابراین با توجه به افزایش درآمد شناسایی شده ولساپا در مرداد ماه و کاهش هزینه ولساپا در این ماه نسبت به تیر ماه، تراز درآمدی ولساپا افزایش یافته است و از ۲۱ میلیارد و ۱۷ میلیون تومان در تیر ماه به ۳۱ میلیارد و ۵۵ میلیون تومان در مرداد ماه رسیده است.

تعداد کالاهای واگذاری لیزینگ رایان سایپا کاهش یافت
ولساپا در ابتدای سال با واگذاری ۳۰ دستگاه خودرو کمترینم میزان خودرو را واگذار کرده است و با بهبود این روند با واگذاری ۵۶۹ خودرو در تیر ماه، بالاترین تعداد واگذاری را داشته است. اما در مرداد ماه تعداد واگذاری خودرو ولساپا به ۲۳۱ دستگاه رسیده است که این تعداد نسبت به تیر ماه کاهش یافته است. کاهش تعداد واگذاری در واقع نشان از کاهش درآمد فعلی شرکت دارد. کاهش تعداد خودروهای واگذاری موجب شده است مبلغ تسهیلات واگذاری شرکت، از ۹ میلیارد و ۱۱۲ میلیون تومان در تیر ماه به ۳ میلیارد و ۶۹۶ میلیون تومان در مرداد ماه برسد. که درواقع تهدیدی برای درآمدهای اتی شرکت به شمار می‌رود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها