وعده مدیر عامل شرکت پتروشیمی نوری: سود خوبی خواهیم داد

وعده مدیر عامل شرکت پتروشیمی نوری: سود خوبی خواهیم داد
خلاصه اخبار

تقی صانعی، مدیرعامل پتروشیمی نوری: سود خالص بدست آمده این شرکت در سال گذشته بیش از دو هزار میلیارد تومان بوده که دو هزار میلیارد تومان آن در روز مجمع به احتمال زیاد بین سهامداران تقسیم خواهد شد.

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، تقی صانعی، مدیرعامل پتروشیمی نوری: سود خالص بدست آمده این شرکت در سال گذشته بیش از دو هزار میلیارد تومان بوده که دو هزار میلیارد تومان آن در روز مجمع به احتمال زیاد بین سهامداران تقسیم خواهد شد.

مدیران شرکت پتروشیمی نوری و هلدینگ خلیج فارس در نشست خبری امروز به بررسی آخرین وضعیت مالی و ارائه توضیحات تکملی درباره اهداف و برنامه‌های آتی شرکت پرداختند.

 امروز همزمان با فرایند سفارش‌گیری عرضه اولیه سهام شرکت پتروشیمی نوری، نشست خبری با حضور تقی صانعی، مدیرعامل، جعفر ربیعی، مدیرعامل هلدینگ و دیگر اعضای کادر اجرایی این شرکت برگزار شد.

تقی صانعی، مدیرعامل پتروشیمی نوری در نشست عرضه‌اولیه این شرکت به بیان مزایای این شرکت پرداخت و عنوان کرد: پتروشیمی نوری سه برنامه پنچ ساله در چشم‌انداز خود دارد که در حال حاضر در حال طی کردن برنامه سوم هستیم. مهم‌ترین چشم انداز برای سال ۱۳۹۸ افزایش تولید با کمترین هدررفت منایع خواهد بود. شرکت پتروشیمی نوری با دسترسی به آب‌های آزاد نقش مهمی در صنعت پتروشیمی منطقه دارد.

وی در ادامه افزود: حدود ۶۰ درصد از تولیدات شرکت صادر و بقیه به بازار داخلی عرضه می‌شود که حدود ۱۵ درصد آن در بورس کالا عرضه می‌شود.

صانعی با اشاره به وضعیت سودآوری شرکت گفت: سود خالص بدست آمده این شرکت در سال گذشته بیش از دو هزار میلیارد تومان بوده که دو هزار میلیارد تومان آن در روز مجمع به احتمال زیاد بین سهامداران تقسیم خواهد شد.

مدیرعامل پتروشیمی نوری در خصوص طرح‌های توسعه‌ای شرکت افزود: شیرین‌سازی گازوئیل، تولید گازوئیل یورو ۵، تولید بنزین، شیرین‌سازی گاز فلز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: به ازای هر هزار تومان که به نرخ ارز اضافه شود ارزش شرکت ۶۰۰ میلیارد تومان بالا می‌رود.

در جریان این نشست خبری، جعفر ربیعی، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس نیز عنوان کرد:بیش از ۹۰ درصد ارز حاصل از صادارت شرکت نوری به سامانه نیما عرضه شده، در حالی بر اساس مصوب بانک مرکزی شرکت‌های پتروشیمی می‌توانند تا سقف ۳۰ درصد از ارز حاصل از صادرات را صرف هزینه‌های خود کنند.

ربیعی این امید را به سهامداران داد که این شرکت سود خوبی را به سهامداران تزریق می‌کند.

همچنین در حاشیه این نشست نیز، در تالار معاملات بورس تهران لوح پذیرش با حضور اعضای بورس تهران به شرکت پتروشیمی نوری اهدا شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها