با ادامه‌ مشاجرات بر سر لیبرا، سیگنال های تکنیکال به کمک بیت کوین آمده‌اند !

با ادامه‌ مشاجرات بر سر لیبرا، سیگنال های تکنیکال به کمک بیت کوین آمده‌اند !
خلاصه اخبار

به نظر میرسد که دلیلی منطقی برای میانگین متحرک 50 روزه‌ بیت‌کوین وجود دارد؛ زیرا طی دو هفته‌ گذشته بیت‌کوین دو بار به این سطح از قیمت رسید و تقریبا 12 درصد از ارزش خود را از دست داد.

به گزارش سیگنال به نقل از بلومبرگ، علاوه بر این، شاخص معاملات جهانی Vera Band که روندهای صعودی و نزولی را رصد می‌کند، نشان‌دهنده‌ی الگوی فروش بیت‌کوین است. اواخر هفته گذشته، بیت‌کوین مجددا به حد نوسان پایین‌‌تر خود رسید،  اما عبور از حد نوسان بالا می‌تواند نشان‌دهنده‌ی احتمال صعود دیگری باشد. اگر روند نزولی کنونی قیمت بیت‌کوین تغییر کند؛ می‌توان نتیجه گرفت همانند کاهش چشمگیر ارزش بیت‌کوین که در اوایل ماه ژوئن اتفاق افتاد و بلافاصله پس از آن، قیمت بیت‌کوین به بالاترین قیمت سالانه خود یعنی  14,000 دلار رسید؛ این روند کاهشی نیز موقتی است.

با ادامه‌ مشاجرات بر سر لیبرا، سیگنال های تکنیکال به کمک بیت کوین آمده‌اند !

پس از آنکه شرکت فیسبوک اعلام کرد که قصد دارد ارز خود موسوم به لیبرا را عرضه کند ، رمزارزها تحت فشار قرار گرفتند. به گفته‌ی تحلیل‌گران صنعتی،  فیسبوک  به کمک 2 میلیارد کاربر خود می‌تواند یک ارز جهانی واقعی بسازد و  بانک‌داران مرکزی، قانون‌گذاران و حتی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، را واردار به عقب‌نشینی از موضع خود نسبت به لیبرا کند. پروژه رمزارز فیسبوک باعث عصبانیت سیاست‌گذارانی شده است که نگرانی خود را در خصوص حریم خصوصی و مسائل نظارتی این رمزارز ابراز کرده‌اند.

کریس گَفنی، مدیرِ بخش بازار‌های جهانی در بانک TIAA اظهار داشت: «اگر فیس‌بوک، به عنوان یکی از بزرگترین ذخیره‌کنندگان اطلاعات کاربران، بخواهد یک ارز جدید منتشر کند، سوال من این است که آیا مقامات ناظر اجازه‌ی انجام چنین کاری را می‌دهند؟»

وی در ادامه اظهار داشت: «اما سوال مهم‌تری که از فیس‌بوک باید پرسیده شود این است که آیا آنها قادر به فروش این ارز دیجیتال خواهد بود؟ و چه کسی این رمزارز را خریداری می‌کند و به کار می‌برد؟»

از ابتدای این ماه تاکنون، سوالاتی که حول محور پذیرش و کارایی لیبرا مطرح شدند باعث شد که قیمت بیت‌کوین حدود 17% کاهش پیدا کند. قیمت بیت‌کوین 3.6 درصد کاهش داشته  و با قیمت تقریبی 10,147 دلار در نیویورک معامله می‌شود. سایر ارزهای مشابه ازجمله لیتکوین، مانرو و زِدکَش نیز این کاهش ارزش را تجربه کرده‌اند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.