وزیر خزانه‌داری جدید آمریکا: کاربرد غیرقانونی ارزهای دیجیتال یک «نگرانی» است

وزیر خزانه‌داری جدید آمریکا: کاربرد غیرقانونی ارزهای دیجیتال یک «نگرانی» است

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال،

جنت یلن (Janet Yellen)،‌ نامزد جو بایدن برای تصدی وزیر خزانه‌داری ایالات متحده و رئیس اسبق فدرال رزرو در جلسه اولیه کسب رای اعتماد مجلس سنا گفته است که ارزهای دیجیتال یک مسئله و نگرانی ویژه برای مقامات قانونی هستند و اتهاماتی همچون کاربرد برای مقاصد پولشویی و سایر جرایم مالی متوجه این دارایی‌های نوظهور است.

به گزارش «The Block»، یلن این اظهارات را در پاسخ به پرسش سناتور مگی حسن (Maggie Hassan) پیرامون تهدیدات فنی مرتبط با تروریسم مالی و رویکرد جدید وزارت خزانه‌داری برای مقابله با فعالیت‌های مالی غیرقانونی ایراد کرد. گفتنی است که مگی حسن در سؤال خود به‌طور ویژه از ارزهای دیجیتال به‌عنوان یک خطر احتمالی نام برد و یلن نیز مهر تایید بر سخنان او زد.

یلن در بخش دیگری از نطق خود گفته است:

من گمان می‌کنم که بسیاری از ارزهای دیجیتال دست‌کم در معاملاتی به‌کار می‌روند که در خدمت جرایم مالی هستند.

وی در ادامه افزوده است که دولت‌‌ها باید با یافتن روش‌های جدیدی مانع از پولشویی در پلتفرم‌های مبتنی بر ارزهای دیجیتال شوند.

گفتنی است که در حال حاضر، تاریخ دقیقی برای برگزاری جلسه رای اعتماد به نامزد جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام نشده، اما آن‌طور که خبرگزاری بلومبرگ می‌گوید، احتمالاً روز پنج‌شنبه باید منتظر این اتفاق باشیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
نظرات کاربران