ورود مجدد وال استریت بت به بازار رمزارزها؛ پامپ دیگری در راه است؟

ورود مجدد وال استریت بت به بازار رمزارزها؛ پامپ دیگری در راه است؟

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

گروه ردیت wallstreetbets که مسئول افزایش قیمت سهام گیم‌استاپ و رمز ارز دوج کوین بودند، تایید کرده‌اند که صحبت درباره ارزهای دیجیتال امکان‌پذیر خواهد بود. گروه وال استریت بت برای این منظور، اتاق گفتگویی در مورد رمز ارزها ایجاد کرده‌اند که در آن تنها از بیت کوین، اتریوم و دوج کوین صحبت می‌شود.

طبق گفته یکی از مدیران گروه Wallstreetbets (WSB)، ایجاد تاپیک‌های مختلف درباره ارزهای دیجیتال در این گروه ردیت امکان‌پذیر خواهد شد. روز گذشته، مدیر این انجمن تایید کرد که از موضوعات مرتبط با ارزهای دیجیتال پشتیبانی خواهد شد، اما این موضوعات محدود به بیت کوین، اتریوم و دوج کوین است. علیرغم محبوبیت ارزهای دیجیتال در ردیت، صحبت درباره ارزهای دیجیتال در این گروه امکان‌پذیر نبود.

فعالیت وال استریت بت روی دوج کوین

گروه Wallstreetbets پس از افزایش قیمت سهام گیم‌استاپ در ابتدای سال تقریبا بدون فعالیت بوده است.

مدیر این گروه به اسم bawse1 در این خصوص گفت:

پس از مشورت زیاد، تصمیم گرفتیم که صحبت درباره بیت کوین، اتریوم و دوج کوین امکان‌پذیر شود. این صحبت‌ها در بخش ارزهای دیجیتال دنبال خواهد شد تا با پیام‌های اسپم درباره ارزهای دیجیتال، مزاحمتی برای دیگران ایجاد نشود. تمام قوانین گروه، در این تاپیک نیز پابرجاست.

مدیر انجمن وال استریت بت خاطرنشان کرد که صحبت‌های محدود درباره ارزهای دیجیتال و دوج کوین به اعضایی که به ارزهای دیجیتال علاقمند هستند کمک می‌کند و منجر به حفظ تمرکز گروه بر بازار بورس نیز می‌شود.

وی در ادامه گفت:

به طور شفاف می‌گویم که گروه ما درباره ارزهای دیجیتال نیست، بلکه صرفا در صدد ایجاد فضایی برای شما دوستان هستیم تا درباره ارزهای دیجیتال صحبت کنید.

مدیر این انجمن بیان کرد که این موضوع مدت‌ها مورد توجه بوده است اما شرایط مساعد نبوده است. به این دلیل، مدیران انجمن معتقد بودند که این موضوع مناسب این گروه نیست. طبق گفته‌های bawse1، دلیل امکان‌پذیر نبودن صحبت درباره ارزهای دیجیتال، جلوگیری از تغییر تمرکز اصلی گروه بود.

وی در این خصوص گفت:

نگرانی اصلی ما این است که صحبت‌های پیرامون ارزهای دیجیتال از هدف اصلی گروه یعنی بازار بورس بیشتر شود. می‌دانستم که باید فضایی برای صحبت درباره این موضوع ایجاد کنیم و متوجه شدم که دیگر تاخیری در این خصوص جایز نیست.

این نکته قابل ذکر است که bawse1 در همین روز اعلام کرد که سهام صرافی کوین‌بیس در اختیار عموم قرار گرفته است. این صرافی روز گذشته در بازار بورس نزدک فهرست شده و توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. این موضوع منجر به افزایش قیمت ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین نیز شده است.

عرضه سهام کوین بیس در بورس چه تاثیری بر بازار رمزارزها دارد؟

از بین سه ارز دیجیتال که صحبت درباره آنها در این گروه امکان‌پذیر است، دوج کوین بیشتر از بیت کوین و اتریوم مطابق با هدف گروه است. توسعه‌دهندگان دوج کوین آن را به عنوان یک شوخی اینترنتی (meme) توصیف کرده‌اند و روند آن تا حدودی مشابه با سهام گیم‌استاپ بوده است. این گروه پیش از این یک بار باعث رشد بسیار بالای قیمت این ارز دیجیتال شده‌اند. این اقدام آن‌ها این احتمال را تقویت کرده که شاید این گروه ساختارشکن مجددا به بازار دوج کوین ورود خواهند کرد.

این خبر به هیچ عنوان توصیه‌ای برای خرید هیچ ارز دیجیتال نبوده و صرفا انتشار اخبار در حوزه رمز ارزها است. در هنگام خرید یک ارز دیجیتال، استراتژی شخصی خود را داشته باشید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
نظرات کاربران