وبسایت Coingecko سیستم اطلاعات امنیتی رمزارز Cer.Live را در پی فروپاشی لونا اضافه می کند

وبسایت Coingecko سیستم اطلاعات امنیتی رمزارز Cer.Live را در پی فروپاشی لونا اضافه می کند
خلاصه اخبار

 وبسایت Coingecko، جمع کننده برجسته داده های رمزارز، حسابرسی امنیتی CER.Live را برای ارزهای رمزنگاری…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

 وبسایت Coingecko، جمع کننده برجسته داده های رمزارز، حسابرسی امنیتی CER.Live را برای ارزهای رمزنگاری شده ادغام کرده است. با توجه به اطلاعات به دست آمده توسط Coinquora، این اقدام این است که “توجه کاربران را به اهمیت امنیت جلب کند.”

برای سرعت بخشیدن به افراد ناآگاه، برگه امنیتی، اطلاعاتی در مورد امنیت کد یک رمزارز خاص را که توسط CER.Live حسابرسی شده است، ارائه می دهد.

ویژگی امنیتی فقط برای ارزهای دیجیتالی که CER.Live حسابرسی کرده است، در دسترس خواهد بود. طبق نماینده شرکت، حداکثر 1500 رمزارز قبلاً بررسی شده اند؛ فقط مواردی که حسابرسی شده اند این ویژگی را دارند.

مدیر ارشد عملیاتی و بنیانگذار Coingecko بابی اونگ(Bobby Ong) اظهار داشت:

“با ادغام CER 2.0، امیدواریم که آگاهی کاربر از امنیت توکن را بهبود یابد و همه کاربران Coingecko را قادر به تصمیم گیری های آگاهانه کند.”

Coingecko با توجه به وحشت اخیر، پیرامون فروپاشی “Terrausd (UST) و Terra (Luna)” رتبه Cer.live را ادغام کرد. آزمایشگاه های Terraform در تاریخ 27 ماه می(6 خرداد) مجدداً بلاک چین لونا را با بلاک پیدایش(genesis) راه اندازی می کنند و سکه های جدید لونا را بین کسانی که لونا و UST را قبل و بعد از فروپاشی قیمت نگه می دارند، به صورت ایردراپ پخش می کنند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.

منبع:coinquora