واژه‌های «رمزارز»، «بیت کوین» و «ساتوشی» به فرهنگ لغت آکسفورد افزوده شده‌اند

واژه‌های «رمزارز»، «بیت کوین» و «ساتوشی» به فرهنگ لغت آکسفورد افزوده شده‌اند
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از کوینیت، واژه‌های حوزه‌ی رمزارزی در فرهنگ لغت آکسفورد حساب توییتر فرهنگ لغت آکسفورد در روز ۱۱ اکتبر از بروزرسانی این فرهنگ لغت و افزوده شدن واژه‌های جدید به دایره‌ی واژگان این فرهنگ لغت خبر داده است. برای مطالعه‌ی فهرست کامل واژه‌های جدیدی که در ماه اکتبر به دیکشنری […]

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

واژه‌های حوزه‌ی رمزارزی در فرهنگ لغت آکسفورد

حساب توییتر فرهنگ لغت آکسفورد در روز ۱۱ اکتبر از بروزرسانی این فرهنگ لغت و افزوده شدن واژه‌های جدید به دایره‌ی واژگان این فرهنگ لغت خبر داده است.

برای مطالعه‌ی فهرست کامل واژه‌های جدیدی که در ماه اکتبر به دیکشنری آکسفورد افزوده شده‌اند، لینک زیر را دنبال کنید.

در بروزرسانی اخیر فرهنگ لغت آکسفورد، واژه‌هایی از دنیای تکنولوژی به فهرست واژگان این فرهنگ لغت افزوده شده‌اند. واژه‌ی رمزارزها(Cryptocurrencies) با تعریف «ارز جایگزین» در فهرست واژه‌های جدید این فرهنگ لغت مشاهده می‌شود. همچنین بیت کوین با تعریف «اولین ارز دیجیتالی» و ساتوشی با تعریف «کوچکترین واحد پولی در سیستم پرداخت دیجیتالی بیت کوین» به فهرست واژگان دیکشنری آکسفورد اضافه شده‌اند.

اهمیت دیکشنری آکسفورد

فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد(OED)، فرهنگ لغت اصلی تاریخ زبان انگلیسی است که توسط انتشارات دانشگاه آکسفورد منتشر می‌شود. این فرهنگ لغت، روند توسعه‌ی زبان انگلیسی را دنبال می‌کند و منبع جامعی را در اختیار دانشمندان و محققان دانشگاهی قرار می‌دهد.

بروزرسانی اخیر دیکشنری آکسفورد یقینا موجب خشنودی اعضای جامعه‌ی رمزارزی شده است. در بروز رسانی اخیر دیکشنری آکسفورد علاوه بر واژه‌های تاریخی و سیاسی در دسته‌بندی‌های مختلف، واژه‌های رمزارزها، بیت کوین و ساتوشی به دایره‌ی لغات این فرهنگ لغت افزوده شده است.

بر همین اساس، دیکشنری آکسفورد واژه‌ی «رمزارزها» را به‌طور غیر رسمی و به صورت «فعالیت ارزی جایگزین که بدون سیستم مدیریت مرکزی فعالیت می‌کند و از روش رمزنگاری بهره می‌گیرد» توصیف کرده است. همچنین این فرهنگ لغت، بیت کوین را به عنوان «اولین ارز دیجیتالی» توصیف کرده است.

بعلاوه، ساتوشی نیز با تعریف «کوچکترین واحد پولی در سیستم پرداخت دیجیتالی بیت کوین که معادل است با یک صد میلیونیوم بیت کوین» به دیکشنری آکسفورد افزوده شده است.

در حقیقت، افزوده شدن واژه‌هایی از صنعت نوظهور رمزارزی به دیکشنری آکسفورد نشان‌دهنده‌ی گسترش این عبارت و به رسمیت شناخته شدن وجود آن‌ها در جامعه‌ی کنونی‌ است.

بر اساس گزارش کوینیت، عبارت بیت کوین در گذشته به فهرست واژگان فرهنگ لغت Merriam Webster افزوده شده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها