ارز رمزهای 6000 مشتری یک صرافی هک شد

ارز رمزهای 6000 مشتری یک صرافی هک شد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینهکر ها توانستند حساب 6000 کاربر صرافی آنلاین به نام کوین بیس Coinbase را خالی کنند. صرافی کوین بیس اعلام کرده که وجوه بیش از ۶۰۰۰ مشتری که حساب آن‌ها تخلیه شده را مجدداً به آن‌ها پرداخت می‌کند. این هک در نتیجه یک اقدام فیشینگ و از طریق احراز هویت پیامکی اتفاق افتاد. البته […]

هکر ها توانستند حساب 6000 کاربر صرافی آنلاین به نام کوین بیس Coinbase را خالی کنند.

صرافی کوین بیس اعلام کرده که وجوه بیش از ۶۰۰۰ مشتری که حساب آن‌ها تخلیه شده را مجدداً به آن‌ها پرداخت می‌کند. این هک در نتیجه یک اقدام فیشینگ و از طریق احراز هویت پیامکی اتفاق افتاد. البته صرافی کوین بیس اعلام کرد که هکر به سرورهای شرکت نفوذ نکرده است.

این اتفاق در نتیجه یک اقدام فیشینگ رخ داد که هکرها از قابلیت احراز هویت مبتنی بر پیامک (SMS) استفاده کردند که این کمپانی برای ایمن‌سازی بسیاری از حساب‌‌ها از آن استفاده کرده بودکوین بیس گفته بود که هکرها ابتدا به حساب‌های ایمیل کاربران دسترسی پیداکرده و سپس از این حساب‌ها برای تخلیه ارزهای دیجیتال کاربران استفاده کردند. اگرچه صرافی ارز دیجیتال کوین بیس برای این کار از یک ویژگی امنیتی کاربردی به نام «احراز هویت دو عاملی» استفاده می‌کند، اما بخشی که این خدمات را در قالب پیامک ارائه می‌کرد با اختلال همراه شد. ازآنجاکه هکرها به سیستم‌های داخلی شرکت نفوذ نکرده‌اند، این حادثه به این معنا نیست که کوین بیس هک شده است. در عوض، این دزدی به این علت اتفاق افتاد که کاربران فریب حملات فیشینگ را در حساب ایمیل شخصی خود خورده بودند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.