هپکو دوباره احیا شد

هپکو دوباره احیا شد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینشرکت هپکو در سال ۱۳۵۱ در شهر اراک تأسیس شد. این شرکت پس از انقلاب اسلامی و در جنگ تحمیلی، با ساخت ماشین آلات نظامی مورد نیاز نقش قابل توجهی در پیش‌برد اهداف جنگ داشت. هپکو پس از جنگ نیز رشد قابل توجهی پیدا کرد و حتی زمزمه‌هایی درباره تأسیس خط تولید در کشور […]

شرکت هپکو در سال ۱۳۵۱ در شهر اراک تأسیس شد. این شرکت پس از انقلاب اسلامی و در جنگ تحمیلی، با ساخت ماشین آلات نظامی مورد نیاز نقش قابل توجهی در پیش‌برد اهداف جنگ داشت. هپکو پس از جنگ نیز رشد قابل توجهی پیدا کرد و حتی زمزمه‌هایی درباره تأسیس خط تولید در کشور عراق به گوش می‌رسید. این شرکت که رفته رفته به غول ماشین سازی سنگین خاورمیانه تبدیل شد و حتی به تکنولوژی ساخت موتور نیز نزدیک شده بود که نهایتاً پس از واگذاری در سال ۸۶ رو به افول نهاد.

از زمانی که هپکو به تامین اجتماعی واگذار شد و تیم مدیریتی جدیدی از کارکنان سال های نه چندان دور ولی بسیار طلایی، در این شرکت روی کار آمدند، امید به هپکو بازگشت و اتفاقا این تیم با تاکید بر توان تولید هپکو، همه تلاش خود را صرف اعتمادآفرینی برای این شرکت کرده است.

10سال تمام رسانه های استان مرکزی و ملی تمرکز خود را بر چالش های این شرکت مصروف کردند تا بلکه توجهات به هپکو جلب شود و چاره ای جلوی پای آن گذاشته شود و روزی برسد که به جای خبر اعتراضات کارگری و بدهی های پی در پی و دست به دست شدن های بیهوده، خبر به چرخش افتادن دوباره چرخ این صنعت عظیم را منتشر کنند.

اما حالا خبر انتشارعقد قراردادهای میلیاردی در هپکو این نوید را می دهد که او بر روی ریل تولید قرار گرفته و حالا می توان با نمایش توانمندی های این شرکت، هپکو را دوباره احیا کرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها