هم‌بنیان‌گذار اتریوم: اتریوم ۲.۰ خیلی زود تاثیر خودش را نشان خواهد داد

هم‌بنیان‌گذار اتریوم: اتریوم ۲.۰ خیلی زود تاثیر خودش را نشان خواهد داد

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال،

جوزف لوبین (Joseph Lubin) بر این باور است که توسعه اتریوم 2.0 سریعتر از آنچه که مورد انتظار بسیاری است، به‌ پیش می‌رود. او پیش‌بینی می‌کند که این پروتکل جدید در آینده‌ای نه چندان دور اتریوم 1 را خواهد بلعید.

به گزارش کوین تلگراف، جوزف لوبین، مشارکت‌کننده در اتریوم و بنیان‌گذار کانسنسیس (ConsenSys)، در کنفرانس آسیا پسفیک (Asia Pacific)، پیش‌بینی کرد که اتریوم 2.0 در آینده‌ای نه چندان دور اتریوم را در خود خواهد بلعید. او گفت:

افرادی که در این اکوسیستم هستند و از وضعیت آگاهی دارند، در مورد سرعت انجام امور بسیار خوش‌بین هستند زیرا کار واقعا پیچیده‌ای برای راه‌اندازی فاز صفر انجام شده است.

در حالی که اعتقاد بر این است که بیرون دادن اتریوم 2.0 در مراحلی بسیار دقیق سازماندهی شده است، لوبین تاکید می‌کند که جنبه‌های دیگر اتریوم 2.0 نیز به موازات پیش می‌رود و این بدین معنی است که ارتقا‌های این پروتکل بسیار سریعتر از آنچه که انتظار می‌رود، انجام خواهد شد. او در این مورد چنین می‌گوید:

به احتمال زیاد، مقدار عظیمی داده به‌صورت شارد موجود خواهد بود و تعداد زیادی از عملکرد‌های مهم نیز از اتریوم 1 به اتریوم 2.0 منتقل خواهد شد. اساسا اتریوم 2.0 در آینده‌ای نه چندان دور اتریوم 1 را خواهد بلعید.

لوبین پیش‌بینی می‌کند که مرحله بعدی اتریوم 2.0 بین 9 تا 12 ماه دیگر اجرایی شود. او ادعا می‌کند که افزایشی که در مقدار داده‌های موجود صورت گرفته است، به شبکه‌های لایه 2 این امکان را می‌دهد که به طور عظیمی بازده تعداد تراکنش‌ها در ثانیه را افزایش دهند. او در این خصوص چنین می‌گوید:

اساساً اتریوم 2.0 افزایش گسترده‌ای را در مقیاس‌پذیری معرفی می‌کند، بنابراین با استفاده از شبکه‌های لایه دوم، تقریبا به مقیاس‌پذیری عظیمی دست پیدا خواهیم کرد.

لوبین همچنین خاطرنشان کرد که کانسنسیس اخیراً در زمینه فناوری مدرن ارز‌های دیجیتال بانک‌های مرکزی و پروژه‌های پرداخت با بانک‌های مرکزی مختلف مشارکت و همکاری داشته است. از جمله این بانک‌های مرکزی می‌توان به بانک مرکزی هنگ‌کنگ، تایلند و استرالیا اشاره کرد.

او در این باره چنین می‌گوید:

پرداختی‌های برون‌مرزی یکی از کاربرد‌های مهم و برجسته است؛ زیرا زیرساخت‌های آنها پر از اشکال، پرهزینه و کند هستند.

او در ادامه اظهار می‌دارد که:

پرداختی‌های خرد واقعا مهیج هستند. کانسنسیس ساختار‌هایی را ایجاد کرده است که می‌تواند حدود 20,000 تراکنش در ثانیه را بر روی یک شبکه مبتنی بر اتریوم مدیریت کند.

لوبین در پایان ابراز می‌دارد که:

ما در حال گفتگو هستیم و می‌خواهیم این (قابلیت کانسنسیس برای پردازش تراکنش‌ها) را برای همه ارائه‌دهندگان بزرگ خدمات پرداخت مهیا کنیم و تعدادی از فناوری‌های ما نیز در حال استفاده در کاربردهای هیبریدی تجاری بانک‌های مرکزی هستند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.