همتی: صنایع نساجی استان یزد را احیا می کنم

همتی: صنایع نساجی استان یزد را احیا می کنم

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، عبدالناصر همتیدر برنامه تلویزیونی خود با شبکه یزد، با اشاره به این‌که استان یزد مشکلات جدی از نظر آب دارد و بحران آب باید از طریق تکمیل طرح انتقال آب از دریای عمان حل شود، اظهار کرد: این مساله، جزو دستور کار‌های من در دولت خواهد بود.

وی افزود: به منظور تامین انرژی و با توجه به اهمیت آفتاب و کویری بودن منطقه باید مزرعه سلول‌های خورشیدی در استان یزد ایجاد شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران با بیان این‌که برق استان یزد با مشکل مواجه است، گفت: اگر ما به طور جدی سرمایه گذاری بکنیم چه داخلی و چه خارجی انشاالله بتوانیم در آنجا مجموعه عظیمی از سلول‌های خورشیدی را بنا بگذاریم که حتی بتواند برق استان‌های همجوار را هم تامین کند.

همتی تصریح کرد: یزد در کنار اصفهان و شیراز مثلث توریسم بین المللی ایران است و توسعه گردشگری از طریق جذب توریست‌های بین المللی از اهداف من در دولت خواهد بود.

وی همچنین به صنعتی بودن استان یزد اشاره و خاطرنشان کرد: استان یزد صنایع نساجی زیادی دارد که باید صنایع نساجی را به روز کنیم و تکنولوژی‌های مدرن را در آن استفاده کنیم.