همبستگی جالب نمودار ۱۰ ساله‌ی قیمت بیت‌کوین و اوراق قرضه‌ی خرانه‌داری امریکا

همبستگی جالب نمودار ۱۰ ساله‌ی قیمت بیت‌کوین و اوراق قرضه‌ی خرانه‌داری امریکا
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از کوینیت، مقایسه‌ی نمودار معکوس UST10Y و بیت‌کوین بررسی درامد دولت ایالات متحده امریکا، بازدهی سرمایه‌گذارانی که در یک دوره‌ی ده ساله سرمایه‌گذاری کرده‌اند را بازتاب می‌کند. همبستگی بین بیت‌کوین و بازدهی خرانه‌داری امریکا، نشان می‌دهد که بیت‌کوین برای محافظت در برابر بازدهی اوراق قرضه ایالات متحده امریکا استفاده […]

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

مقایسه‌ی نمودار معکوس UST10Y و بیت‌کوین

بررسی درامد دولت ایالات متحده امریکا، بازدهی سرمایه‌گذارانی که در یک دوره‌ی ده ساله سرمایه‌گذاری کرده‌اند را بازتاب می‌کند. همبستگی بین بیت‌کوین و بازدهی خرانه‌داری امریکا، نشان می‌دهد که بیت‌کوین برای محافظت در برابر بازدهی اوراق قرضه ایالات متحده امریکا استفاده می‌شود.

عملکرد معکوس نمودار UST10Y و بیت‌کوین نسبت به دلار امریکا BTC/USD همبستگی جالبی را بین دو نمودار نشان می‌دهد. ویلیامسون نمودار مربوطه را به عنوان «احتمالا یکی از جالب‌ترین» همبستگی‌ها با بیت‌کوین توصیف کرد.

یکی از جالبترین همبستگی‌های قیمتی با بیت‌کوین: بیت‌کوین در مقابل نمودار معکوس UST10Y

این پدیده در گذشته مورد توجه قرار گرفته بود. تقریبا شش هفته پیش از اغاز بازار صعودی بیت‌کوین در ماه می، رسانه‌ها مشباهت رفتار رمزارزها با دارایی‌های دولت امریکا را مورد بحث قرار دادند.

 

رابطه‌ی نمودار قیمت بیت‌کوین و نمودار معکوس UST10Y

بیت‌کوین حصاری در مقابل کاهش قدرت ارزهای فیات

نشریه‌ی فایننشال تایمز(Financial Times) می‌نویسد: «به بانک‌های مرکزی اعتماد ندارید؟ نگران نباشید. بیت‌کوین گنجینه‌ی ده‌ساله‌ی عصر جدید امریکا است.»

در ان زمان بسیاری همانند ویلیامسون اعتقاد داشتند که سود‌اوری خزانه‌داری امریکا ادامه خواهد داشت: «من پول نقد و اوراق قرضه را پیشنهاد می‌کنم، این دو دارایی‌هایی با بیشترین بازدهی در سال ۲۰۱۸ و احتمالا در سال ۲۰۱۹ هستند.»

استفاده از بیت‌کوین به عنوان پناهگاه امنی در مقابل تغییرات ارزش ارز فیات خود به خود به یک استراتژی شگفت انگیزی تبدیل شده است. افزایش قیمت بیت‌کوین و توسعه‌ی شبکه‌ی این رمزارز به عامل تهدید موقعیت ارزهای فیات تبدیل شده است.

تنش‌های سیاسی و جنگ تجاری امریکا و چین، تقاضا برای رمزارزها «خصوصا طلای دیجیتالی(بیت‌کوین)» را از سوی سرمایه‌گذاران حقوقی را افزایش داده است.

تراویس کلینگ(Travis Kling)، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری در Ikigai Asset Management اظهار داشت:

بیت‌کوین به حصاری در مقابل سیاست‌های غیر مسیولانه‌ی پولی و مالی تبدیل شده است. در مقابل رفتار سیاسی بانک‌های امریکا و سایر کشور‌های جهان، این گزینه در اختیار ما قرار دارد. این دنیای جدیدی است که در ان زندگی می‌کنیم. Travis Kling

علاقه‌ی موسسات به دنیای رمزارزی

نیکلاس پنیگیرتزوگلو(Nikolaos Panigirtzoglou)، استراتژیست بانک JPMorgan با اظهار نظر نسبت به گزارش حجم‌های غیر واقعی در اغلب صرافی‌های رمزارزی گفت: «لازم به ذکر است اعتماد به معاملات قرارداد‌های اتی بیت‌کوین افزایش یافته است.»

از نظر وی این موضوع نشان می‌دهد که تقاضا از سوی موسسات واقعی است و به اهمیت ان کم توجهی شده است.»

حجم‌های معاملات غیر واقعی در صرافی‌های رمزارزی و نادیده گرفتن اهمیت قرارداد‌های اتی بیت‌کوین نشان می‌دهد که ساختار بازار از زمان رالی صعودی پیشین تاکنون به‌طور قابل توجهی تغییر کرده است و تاثیر گذاری سرمایه‌گذاران حقوقی افزایش یافته است.

 

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها