چین به شرکت های دولتی هشدار می دهد که مشارکت در استخراج بیت کوین را متوقف کنند

چین به شرکت های دولتی هشدار می دهد که مشارکت در استخراج بیت کوین را متوقف کنند

چین در حال بررسی اعمال جریمه های سخت برای شرکت های دولتی است که به استخراج ارزهای دیجیتال ادامه می دهند.

چین بر کسب‌وکارهای دولتی خود فشار می‌آورد تا استخراج ارزهای دیجیتال را متوقف کنند و دولت در حال بررسی مجازات‌های سختی برای شرکت‌هایی است که به استخراج ادامه می‌دهند، از جمله هزینه‌‌ی انرژی بالاتر.

بر اساس گزارش ها، منگ وی، سخنگوی کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی (NDRC) در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که به عنوان برنامه ریز ارشد اقتصادی چین، در نظر دارد استخراج بیت کوین در مقیاس صنعتی و هرگونه دخالت شرکت های دولتی در این زمینه را تنظیم کند.

اخیراً یک جلسه ویژه در این زمینه ترتیب داده شده است. همچنین فشار بر استان ها و شهرداری ها را برای بررسی و پاکسازی شرکت های دولتی که در فرایند استخراج ارزهای دیجیتال شرکت دارند افزایش خواهد یافت

دولت چین در سال 2021 موضع سختی را علیه ماینرهای بیت کوین اتخاذ کرد و آنها را مقصر همه چیز از اتلاف انرژی گرفته تا حوادث مرگبار استخراج زغال سنگ می داند.

به دنبال کسانی هستند که سعی در جعل هویت محققان داده و تأسیسات ذخیره سازی داشتند تا ادامه دهند. استخراج دارایی دیجیتال

همانطور که توسط سایت کوین تلگراف گزارش شده است، طبق بیانیه کمیسیون مرکزی بازرسی انضباطی در روز دوشنبه، چین یکی از مقامات دولتی سابق جیانگشی را به دلیل نقض استانداردهای ملی پس از کشف او در استخراج ارزهای مجازی برکنار کرد. بر اساس یافته‌های اولیه، شیائو یی به سوء استفاده از قدرت خود برای ترویج و حمایت از مشاغلی که در فعالیت‌های استخراج ارز مجازی بر خلاف قوانین دولتی فعالیت می‌کنند و همچنین دریافت رشوه متهم شده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.