هشدار وزارت نیرو به استخراج‌کنندگان خانگی رمزارز

هشدار وزارت نیرو به استخراج‌کنندگان خانگی رمزارز

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال،

مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق، در مصاحبه اخیر خود ضمن هشدار به استخراج‌کنندگان خانگی رمزارز، گفت که در طرح جمع‌آوری مراکز استخراج رمزارز حدود 40 مگاوات از مراکز غیرمجاز جمع‌آوری شده‌اند.

به گزارش ارزدیجیتال و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق کشور، در گفت‌وگویی گفت:

طی طرح جمع آوری مراکز استخراج رمزارز غیر مجاز، بیش از 300 مگاوات از این مراکز غیر مجاز را جمع آوری خواهیم کرد و همچنین در یکماه گذشته هم حدود 40 مگاوات مراکز استخراج رمز را جمع آوری کردیم.

او ادامه داد:

مراکز مجازی که دارای فعالیت مجاز هستند حدود 200 مگاوات برق استفاده می کنند که این مراکز مجوز از وزارت صمت را دریافت کرده اند.

سخنگوی صنعت برق کشور بیان کرد:

در حال حاضر بخش عمده‌ای از مراکز غیرمجاز رمزارز را با کمک مردم و به روش‌های دیگر شناسایی کرده‌ایم، لازم است این مراکز مجوز‌های لازم را از وزارت صمت دریافت کنند و مجاز فعالیت خودشان را انجام دهند.

رجبی مشهدی بیان کرد:

این مراکز ضمن اینکه جمع آوری و جرایم خود را پرداخت می‌کنند دستگاه‌های رمزارز خود را باید بفروش برسانند. از قوه قضاییه می‌خواهیم با این افراد به شدت برخورد کند چراکه استفاده بی جا از بیت المال که برای همگان است امری ناشایست است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.