هشدار اسکم: روی وب‌سایت “Biggest Airdrop” کلیک نکنید

هشدار اسکم: روی وب‌سایت “Biggest Airdrop” کلیک نکنید
خلاصه اخبار

پلتفرم OpenSea، بزرگترین و محبوب‌ترین بازار توکن های غیرمثلی (NFT)، شاهد سوء استفاده کلاهبرداران از…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

پلتفرم OpenSea، بزرگترین و محبوب‌ترین بازار توکن های غیرمثلی (NFT)، شاهد سوء استفاده کلاهبرداران از نام آن بوده است. سرمایه گذاران درجه یک پیام هایی با مضمون دعوت به وب‌سایت “biggest airdrop” دریافت کرده‌اند.

نه، OpenSea این ایردراپ را راه اندازی نکرده است
تیم سرمایه‌گذار باتجربه CMS Holdings در حساب توییتر خود هشداری درباره یک کمپین کلاهبرداری در دست اجرا به اشتراک گذاشته است. شخصی در حال ارسال لینک دعوت برای یک وب‌سایت جعلی با نام OpenSea با یک شماره تلفن همراه ثبت شده در ایالت تگزاس ایالات متحده است.

کلاهبرداران ادعا می‌کنند که شرکت های اصلی حوزه NFT وب‌سایت “biggest airdrop” را سازماندهی کردند. گفته می‌شود همه می توانند از این صفحه ایردراپ ازطریق وب‌سایت رسمی OpenSea بازدید کنند.

با این حال، این اعلامیه توسط OpenSea تایید نشده است. وب‌سایت منتشر کننده این اعلامیه در دامنه co. ثبت شده است، در حالی که وب سایت رسمی OpenSea از دامنه بین المللی com. استفاده می‌کند.

پس از بازدید از آن، این وب‌سایت جعلی بلافاصله سعی می‌کند به کیف پول MetaMask بازدیدکنندگان دسترسی پیدا کند. با این حال، این وب‌سایت پیش از این توسط محبوب ترین کیف پول غیرامانی اتریوم پرچم گذاری (فلگ) شده است.

کلاهبرداری های NFT در سه ماهه دوم سال 2022 افزایش یافته‌اند 
طبق برآوردهای CMS Holdings، کلاهبرداران از شماره تلفن های پایگاه داده های لو رفته برای ارسال ده ها پیام به طور همزمان استفاده می کنند. 

همانطور که قبلا توسط U.Today پوشش داده شد، در اوایل این ماه، کلاهبرداران سرور اصلی دیکورد OpenSea را هک کردند. آنها در حال پخش لینک های فیشینگ با محتوای همکاری با YouTube بودند.

همچنین، آنها ادعا کردند که YouTube و OpenSea یک دراپ منحصر به فرد NFT را با ابزارهای ویژه در این پلتفرم میزبانی ویدیو منتشر کردند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.

منبع: u.today