هشدار آژانس خدمات درآمد داخلی (IRS) به سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال

هشدار آژانس خدمات درآمد داخلی (IRS) به سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال
خلاصه اخبار

آژانس خدمات درآمد داخلی ایالات متحده (IRS) از سرمایه‌گذاران رمزارزها در آمریکا خواسته میزان ذخایر رمزارز خود را گزارش و مالیات‌های مربوطه را پرداخت کنند.

آژانس خدمات درآمد داخلی دولت فدرال ایالات متحده (IRS) از ابتدای هفته گذشته با ارسال نامه‌ به بیش از 10,000 نفر از سرمایه‌گذاران رمزارزها در آمریکا از آنان خواست میزان ذخایر رمزارز خود را گزارش کرده و مالیات‌های مربوطه را پرداخت کنند. آژانس خدمات درآمد داخلی اعلام کرد :

شناسایی این مالیات‌دهندگان با تلاش مستمر بخش پیگیری مطالبات این سازمان تحقق یافته است.

سه نوع نامه آموزشی برای مالیات‌دهندگان توسط آژانس خدمات درآمد داخلی ارسال شده است که به ترتیب عبارتند از:6173،6174 و 6174-A. هدف از ارسال این نامه‌ها کمک به مالیات‌دهندگان برای آشنایی با الزاماتِ نحوه تنظیم اظهارنامه مالیاتی و همچنین تصحیح خطاهای گذشته می‌باشد.

محتوای نامه‌های 6174 و 6174-A دربردارنده نوعی هشدار است که درصورت عدم‌وجود تعهدات پیشین، نیاز به اقدام خاصی ندارند. این سری نامه‌ها ممکن است حتی برای کسی که مالیات خود را به صورت کامل پرداخت کرده‌اند نیز ارسال شوند. اما دریافت نامه 6173 حاکی از وجود مغایرت بین قانون و تعهداتی که فرد انجام داده است و لذا نیازمند اقدام جدی است. درغیر این صورت، حساب مالیاتی فرد توسط آژانس خدمات درآمد داخلی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.