هر کسی که می‌تواند واکسن کرونا را وارد کند

هر کسی که می‌تواند واکسن کرونا را وارد کند

به گزارش سیگنال به نقل از شبکه خبر، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز (چهارشنبه 25 فروردین) هیئت دولت اظهار داشت: امسال مردم عزیز ما در ایران و کشور‌های جهان در موج بزرگی از کرونا گرفتار شدند و این‌جا برخی فکر می‌کنند، چون عده‌ای به مسافرت رفتند دچار موج شدیم؛ الان همه کشور‌ها گرفتار شده‌اند و البته تردد‌ها و دورهمی‌ها و عدم مراعات‌ها موثر است، ولی دنیا با موج جدیدی مواجه شده است. بخش بهداشت و درمان ما بار سنگینی بر دوش دارد و ما قدردان آن‌ها هستیم و همه مسئولین کشور مسئولیت بزرگی دارند و باید کاری کنیم تا همه اصول اجرایی شود.
وی افزود: هر وقت مراعات مردم پروتکل‌ها به حد 90 درصد رسیده، اوضاع از نظر کرونا آرام شده و هرجا که رعایت‌ها کاهش یافته، شرایط به‌هم ریخته و این هیچ استثنایی ندارد. همه مسئولیت داریم و کسی نمی‌تواند از بار مسئولیت فرار کند، ولی اساس مبارزه با کرونا رعایت‌هاست.

رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: واکسن کرونا نقش بسیار مهمی دارد و البته ممکن است کسی واکسن زده باشد و مبتلا هم بشود، ولی واکسن مصونیت بالایی از مرگ و میر می‌دهد. حفظ جان مردم برای ما در اولویت است و بعد باید گردش ویروس را قطع کنیم. واردات واکسن به‌عنوان یک وظیفه است و هر شرکت خصوصی، بیمارستان و هر کس می‌تواند از هر کجا واکسنِ مورد تایید وزارت بهداشت را با ارز نیمایی وارد کند و به‌دست مردم برسد.

این خبر تکمیل می‌شود…