هایما S5 با گیربکس AT6 محصول جدید ایران خودرو

هایما S5 با گیربکس AT6  محصول جدید ایران خودرو
خلاصه اخبار

فهرست عناوینگروه خودرو سازی ایران خودرو در روزهای آینده  قصد دارد هایما S5 با گیربکس AT6  را در بازار عرضه نماید. با توجه به عرضه هایما S5 با موتور توربو شارژ 1.5 لیتر و استقبال گسترده مشتریان، شرکت ایران خودرو قصد دارد تا در نسخه جدیدی از این خودرو از تکنواوژی های روز، خواسته ها […]

گروه خودرو سازی ایران خودرو در روزهای آینده  قصد دارد هایما S5 با گیربکس AT6  را در بازار عرضه نماید.

با توجه به عرضه هایما S5 با موتور توربو شارژ 1.5 لیتر و استقبال گسترده مشتریان، شرکت ایران خودرو قصد دارد تا در نسخه جدیدی از این خودرو از تکنواوژی های روز، خواسته ها و نیاز مشتریان را برآورده سازد. درهایما جدید گیربکس CVT به گیربکس AT6 (اتوماتیک 6 سرعته) تبدیل شده و تغییراتی در روکش صندلی ها و رودری ها به اجرا درآمده است.

این خودرو با  هایما S5 توربو شارژ از لحاظ ظاهر بیرونی تفاوتی ندارد.

هایما S5 توربو شارژ خودرویی کراس اوور در کلاس ابعادی C است که با بهره گیری از طراحی به روز و زیبا، جلوه ای با شکوه، دوست داشتنی و قدرتمند از توان طراحی متخصصان شرکت هایما را به رخ می‌کشد.

هایما S5 با گیربکس AT6 ضمن برخورداری از زیبایی، ایمنی و تجهیزات مناسب، همانند با  هایما S5 توربو شارژ دارای موتور پرقدرت مجهز به توربو شارژ بوده و بیش از پیش می‌تواند به عنوان محصولی متفاوت مورد توجه مشتریان قرار گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مقایسه هایما S5 با گیربکس AT6  با هایما S5 توربو شارژ می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

برای مشاهده اخبار و قیمت های بروز خودرو می‌توانید اپلیکیشن سیگنال را نصب نمایید.