هالوینگ بعدی بیت کوین باعث بوجود آمدن بازار گاوی نخواهد شد

هالوینگ بعدی بیت کوین باعث بوجود آمدن بازار گاوی نخواهد شد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از کوینیت، امکان تجربه‌ی شرایط متفاوت پس از هالوینگ بعدی بیت کوین بر اساس گزارش خبرگزاری چینی ۸BTC، وو در زمان برگزاری اجلاس جهانی ماینینگ که در فرانکفورت برگزار شد، در رابطه با تاثیر هالوینگ بعدی بیت کوین بر قیمت این رمزارز اظهار نظر کرد. وی توضیح داد که […]

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

امکان تجربه‌ی شرایط متفاوت پس از هالوینگ بعدی بیت کوین

بر اساس گزارش خبرگزاری چینی ۸BTC، وو در زمان برگزاری اجلاس جهانی ماینینگ که در فرانکفورت برگزار شد، در رابطه با تاثیر هالوینگ بعدی بیت کوین بر قیمت این رمزارز اظهار نظر کرد.

وی توضیح داد که شرایط بازار رمزارزی در هر سیکل(چرخه‌) تغییر می‌کند و ممکن است پس از اجرای هالوینگ بعدی بیت کوین، بازار صعودی بیت کوین آغاز نشود. وی همچنین معتقد است که با در نظر گرفتن یک دورنمای بلند مدت، علاقه‌مندان به حوزه‌ی رمزارزی باید در تجهیزات ماینینگ سرمایه‌گذاری کنند. وی افزود:

ابهامات زیادی وجود دارد، اما هم‌اکنون زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی ماینینگ رمزارزها است. اگر یک ماینر بودم، فعالیتم را در این حوزه متوقف نمی‌کردم، بلکه بر روی دستگاه‌های ماینینگ سرمایه‌گذاری می‌کردم. ما هم‌اکنون شرایط اصلاح کوتاه مدت قیمت بیت کوین را سپری می‌کنیم. در این شرایط اتخاذ یک دیدگاه بلند مدت (در سرمایه‌گذاری) اهمیت دارد. درصورتی که پس از هالوینگ، قیمت بیت کوین بدون تغییر باقی بماند، به منظور ایجاد تعادل در بهره‌وری و توان محاسباتی، افزایش بازدهی دستگاه‌های ماینینگ کنونی ضروری است. Jihan Wu

تولید تجهیزات ماینینگ با تکنولوژی ۵ نانومتری

وو همچنین وعده داده است که دستگاه‌های جدید ماینینگ ساخت این شرکت که از تکنولوژی ۵ نانومتری در ساخت مدارهای مجتمع با طراحی خاص بهره می‌گیرند، در ابتدای سال ۲۰۲۰ به تولید انبوه خواهند رسید. وی همچنین اظهار داشت که ساخت تراشه‌های ۳ نانومتری آغاز شده است و برای ساخت تراشه‌های ۲ و ۱ نانومتری برنامه‌ریزی شده است. بنیان‌گذار شرکت بیت‌مین اعلام کرد که این شرکت سه مرکز تعمیرات را راه‌اندازی کرده است و انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۱۹، مدت زمان انجام تعمیرات به سه روز کاهش یابد.

وو تایید کرد که شرکت بیت‌مین «نقشه‌ی دیجیتال ماینینگ جهانی» را راه‌اندازی می‌کند. این پروژه مالکان تجهیزات ماینینگ را به مالکان فارم‌های ماینینگ متصل می‌کند.

وی همچنین راه‌اندازی یک برنامه‌ی آموزشی با نام «آکادمی آموزشی موچه(Ant Training Academy)» را تایید کرد. بیت‌مین مشتریان را به استفاده از این سرویس تشویق می‌کند. همچنین به منظور اثبات توانایی دانش‌آموختگان این آکادمی، به ‌آن‌ها دیپلم اعطا می‌شود.

بر اساس گزارش کوینیت، شرکت بیت‌مین اخیرا از دو محصول جدید خود رونمایی کرده است. آنت‌ماینر مدل Antminer S۱۷+ با هش‌ریت ۷۳ تراهش بر ثانیه و مدل Antminer T۱۷+ با هش‌ریت ۶۴ تراهش بر ثانیه عرضه می‌شوند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.