هاردفورک مری کاردانو انجام شد؛ قیمت ADA روی خوشی نشان نداد

هاردفورک مری کاردانو انجام شد؛ قیمت ADA روی خوشی نشان نداد

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

اواخر روز دوشنبه 1 مارس، کاردانو به‌روزرسانی موفقیت‌آمیز شبکه را اعلام و بیان کرد که این موضوع، نقطه عطفی در برنامه‌های آتی شبکه است. قیمت کاردانو طی چند ساعت پس از فعالسازی هاردفورک مری (Mary) حدود 10 درصد کاهش یافت، به طوری معامله‌گران به فروش ترغیب شدند.

قیمت کاردانو
قیمت کاردانو
چارلز هاسکینسون کیست؟ از آموزش بیت کوین تا بنیانگذاری کاردانو

توکن ADA در حال حاضر در آستانه عقب افتادن از بایننس کوین (BNB) در رتبه‌بندی وبسایت کوین مارکت کپ است. این ارز دیجیتال هفته گذشته برای اولین بار به رتبه سوم کوین مارکت رسیده بود.

قیمت کاردانو طی کمتر از دو هفته بیش از 117 درصد افزایش یافت. این ارز دیجیتال در آستانه اجرای به‌روزرسانی مهمی است که ایجاد توکن‌ها در بلاک چین خود را امکان‌پذیر می‌سازد.

اتریوم پس از معرفی در سال 2015، استاندارد ERC-20 را در ماه سپتامبر 2017 به طور رسمی مشخص کرد.

تفاوت اصلی کاردانو و اتریوم این است که دارایی‌ها و ارزهای دیجیتال مختلف در این بلاک چین پشتیبانی خواهند شد، یعنی به نوشتن قرارداد هوشمند برای ایجاد این توکن‌ها نیازی نیست.

شرکت Input Output کاردانو در توییتر اعلام کرد:

ماموریت انجام شد: تایید میکنیم که به روز رسانی پروتکل مری کاردانو در ساعت 21:44 (1:14 بامداد به وقت تهران) با موفقیت در شبکه اصلی کاردانو اعمال شده است. به شروع دوران چند ارز دیجیتالی کاردانو خوش آمدید

این به‌روزرسانی یک نقطه عطف مهم و کلیدی در مسیر کاردانو است که ویژگی‌های اصلی به‌روزرسانی گوگن را در خصوص عملکرد توکن‌های این شبکه و پشتیبانی از چند ارز دیجیتال ارائه می‌دهد و گام و بنیانی مهم برای کاربردهای جدید و هیجان انگیز کاردانو است.

دارندگان ADA می‌توانند نسخه Daedalus Flight را دانلود کنند یا از آخرین نسخه Yoroi استفاده کنند تا به بررسی ویژگی‌های جدید بپردازند. پس از تایید و پذیرش نهایی مرحله آزمایشی در برنامه Flight، قدم بعدی Daedalus خواهد بود که یکپارچه‌سازی ثبت توکن کاردانو کامل می‌شود.

توقف مقطعی

چارلز هاسکینسون مدیرعامل شرکت IOHK متقاعد شده است که به‌روزرسانی جدید، کاردانو را به بهترین انتخاب برای عرضه توکن‌های دیفای، استیبل کوین‌ها و توکن‌های امنیتی تبدیل می‌کند. وی گفته است:

این یک دستاورد فناوری شگفت‌انگیز است. کاردانو بنیاد و اساسی برای ایجاد توکن‌های دیگر است.

در عین حال وی مدعی شده است که این به‌روزرسانی، یک توقف مقطعی در نقشه راه کاردانو است. وی در این خصوص گفت:

ما تا این حد به این موضوع علاقمند هستیم که واقعا آن را انجام می‌دهیم.

کاردانو افزود که این به‌روزرسانی، ویژگی گوگن (Goguen) در خصوص پشتیبانی از چندین ارز دیجیتال را ارائه می‌دهد. گوگن مرحله مهمی از به‌روزرسانی در نقشه راه کاردانو است که قراردادهای هوشمند و قابلیت ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز را به این شبکه اضافه می‌کند.

پشتیبانی از چند ارز دیجیتال

طبق اعلان رسمی IOHK، توکن‌های اصلی شبکه کاردانو از چندین ارز دیجیتال پشتیبانی خواهند کرد و به کاربران امکان می‌دهد تا توکن‌های شخصی‌سازی شده خود را ایجاد کرده و به انجام تراکنش‌های مستقیم در بلاک چین بپردازند.

به‌روزرسانی مری به بلاک چین کاردانو امکان می‌دهد تا نه تنها به پردازش تراکنش‌های ADA بپردازد، بلکه همزمان از چند ارز دیجیتال پشتیبانی کند.

به‌روزرسانی قیمت ADA

در حال حاضر قیمت کاردانو و توکن ADA با 2.4 درصد کاهش به 1.24 دلار رسیده است. رکورد قیمت این ارز دیجیتال در تاریخ 27 فوریه بر روی 1.45 دلار ثبت شده است. طی یک ماه گذشته، قیمت کاردانو 240 درصد افزایش یافته و نسبت به قیمت 0.05 دلاری سال گذشته بیش از 2500 درصد افزایش داشته است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.