نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۱۷ مرداد)

نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۱۷ مرداد)
خلاصه اخبار

پس از گذراندن چند روز در معاملات ساید در حدود تراز ۲۳ هزار دلار، بیت…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

پس از گذراندن چند روز در معاملات ساید در حدود تراز 23 هزار دلار، بیت کوین در نهایت توانست یک قدم دیگر به سمت جلو بردارد و به سطح 24000 دلار نزدیک شود.

علیرغم ریجکت شدن قیمت طی روزهای پایانی هفته در حدود تراز 24 هزار و 500 دلار و اصلاح قیمت تا مرز 22400 دلار، رمز ارز اول بازار موفق شد بار دیگر خود را به سطح 23000 دلار نزدیک کند.

در حقیقت روزهای پایانی هفته بیت کوین وضعیت کاملاً آرامی را سپری کرد. روزهای شنبه و یکشنبه این عدم نوسان قیمت با حجم کم معاملات نیز همراه شد. ولی هفته جدید با تغییرات مثبتی آغاز شد، به طوری که بیت‌کوین بار دیگر در مسیر بازیابی قیمت قرار گرفت و در نهایت توانست بازه تحکیم خود را بشکند و با افزایش هزار دلاری از سطح 24 هزار دلار عبور کند.

در حال حاضر بیت کوین با قیمت 24135 دلار معامله می‌شود. تحولات اخیر باعث شده است ارزش بازار این ارز با افزایش چشمگیر به حدود 461.361 میلیارد دلار و دامیننس آن به حدود 40.6% برسد. ناگفته نماند که شاخص ترس و طمع در بازار نیز امروز برابر 30 و در منطقه “ترس” می باشد.

آلتکوین ها نیز طی روزهای پایانی هفته نسبتاً وضعیت آرامی را سپری کردند ولی در حال حاضر اکثر آنها در منطقه سبز قرار گرفته‌اند. برای مثال اتریوم موفق شد روز گذشته تراز 1700 دلار را باز پس بگیرد. در حال حاضر افزایش جزئی 1.80 درصدی این ارز را به حدود 1772 دلار رسانده است.

در همین حال بایننس کوین همچنان به ثبت رکوردهای ماهانه تازه خود ادامه می دهد. به طوری که در حال حاضر BNB با حدود 25 درصد رشد در تایم فریم روزانه با قیمتی در حدود 330 دلار معامله می‌شود که بالاترین سطح قیمت این دارایی از اوایل ماه ژوئن (اواسط خرداد) تاکنون می‌باشد.

علیرغم افزایش جزئی در قیمت کاردانو، سایر رمز ارزهای برتر بازار مثل سولانا، پولکادات و آوالانچ بالغ بر 10 درصد رشد در تایم فریم روزانه را تجربه می کنند.
در میان رمز ارزهای دارای ارزش بازار کمتر، Chainlink و Flow هر دو رشد دو رقمی را شاهد هستند.

در نهایت، تحولات اخیر باعث شده است ارزش کلی بازار ارزهای رمزنگاری شده حدود 40 میلیارد دلار در یک روز افزایش یافته و به بالای 1.1 تریلیون دلار برسد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.

منبع: cryptopotato