نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (12 تیر)

نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (12 تیر)
خلاصه اخبار

بیت کوین همچنان در منطقه 19 هزار دلاری باقی مانده است هفته گذشته برای بزرگ…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

بیت کوین همچنان در منطقه 19 هزار دلاری باقی مانده است

هفته گذشته برای بزرگ ترین ارز رمزپایه بازار که در مقطعی تاحدود 22000 دلار رسیده بود، پایان خوبی نداشت. با این حال، همانطور که چندین بار طی چند هفته گذشته اتفاق افتاد، این ارز نتوانست حرکت خود به سمت سطوح بالاتر را ادامه دهد و مسیر خود را به سرعت معکوس کرد.

با پایان یافتن ماه ژوئن (9 تیر)، یکی از بدترین سه ماهه های بیت کوین در تاریخ رقم خورد و این دارایی با ادامه دادن مسیر نزولی، به پایین ترین سطح 10 روزه خود در حدود 18600 دلار سقوط کرد. در همین زمان، یک پامپ ناگهانی بیت کوین را به 21000 دلار بازگرداند اما این جهش گربه مرده، دوام زیادی نداشت و قیمت در مدت کوتاهی به زیر 20000 دلار بازگشت. از آن زمان تاکنون، بیت کوین در حدود 19000 دلار باقی مانده است و اکنون نیز با قیمت 19059 دلار معامله می شود.

در نتیجه این تغییرات، ارزش بازار این ارز در حدود 365 میلیارد دلار متوقف شده، اما چیرگی آن بر آلتکوین ها به 42.2٪ کاهش یافته است.

رکود میان آلتکوین ها

آلتکوین ها نیز در طول هفته گذشته اکثراً کاهش یافتند، اما اکثر آنها در روزهای پایانی هفته آرام گرفته اند. اتریوم که در آستانه سقوط تا زیر 1000 دلار قرار داشت، توانست این سطح را حفظ کند. در حال حاضر، اتر (ETH) با قیمتی در حدود 1050 دلار معامله می شود. BNB پس از یک افزایش جزئی در تایم فریم روزانه به 220 دلار نزدیک شده است. کاردانو و سولانا نیز در مقیاس 24 ساعته کمی به رنگ سبز در آمده اند، در حالی که ریپل، دوج کوین، شیبا اینو و LEO ازجمله رمزارزهای بزرگی هستند که امروز در منطقه قرمز معامله می شوند. TRON با کاهش 3 درصدی بیشترین ضرر را در میان آلتکوین‌های بزرگتر تجربه کرده است.

در همین حال، Theta Fuel با افزایش 11 درصدی خود به بالای 0.05 دلار رسیده در میان معدود ارزهای جهشی امروز قرار گرفته است.

همانطور که انتظار می رفت، ارزش بازار کریپتو نیز در حدود 850 میلیارد دلار راکد باقی مانده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.

منبع: cryptopotato