نواوری بلاکچینی بانک امریکا: سیستم تسویه‌ی بلادرنگ معاملات با استفاده از ریپل

نواوری بلاکچینی بانک امریکا: سیستم تسویه‌ی بلادرنگ معاملات با استفاده از ریپل
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از کوینیت، موفقیت بزرگ برای ریپل در نواوری بانک امریکا ثبت اختراع بانک امریکا استفاده منحصر بفردی از دفتر کل ریپل برای بهبود کارایی، کاهش هزینه و حسابداری را ارایه می‌کند. این بانک در گذشته یک نواوری در بخش ذخیره سازی رمزارزها به ثبت رسانده بود. ثبت اختراع بانک […]

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

موفقیت بزرگ برای ریپل در نواوری بانک امریکا

ثبت اختراع بانک امریکا استفاده منحصر بفردی از دفتر کل ریپل برای بهبود کارایی، کاهش هزینه و حسابداری را ارایه می‌کند. این بانک در گذشته یک نواوری در بخش ذخیره سازی رمزارزها به ثبت رسانده بود.

ثبت اختراع بانک امریکا که به‌طور عمومی در دسترس قرار گرفته است، استفاده از دفتر کل ریپل را نشان می‌دهد.

بانک امریکا در این سند پتانسیل فن‌اوری دفتر کل توزیع شده(DLT) در از بین بردن سیستم بانکی و حسابداری کنونی را مورد پذیرش قرار داده است. گزینه‌هایی برای حذف حساب‌های فیزیکی، مشاوره در پرداخت بلادرنگ، پیاده سازی جایگزین برای دفترکل عمومی بانک و تغییر در تسویه‌حساب‌های پایان روز به تسویه حساب بلادرنگ از مزایای ثبت اختراع جدید به شمار می‌روند.

ریپل در گذشته اعلام کرده است که دفتر کل و پروتکل ان‌ها می‌تواند معاملات بین‌المللی را تسهیل کند. مشتریان با استفاده از توکن XRP می‌توانند به‌سادگی یک ارز را به ارز دیگر تبدیل کنند در حالی که هزینه‌های جانبی و نیاز به ترجمه را کمینه می‌کند.

با توجه به افزایش شفافیت در پیاده‌سازی و حسابرسی، گزارش وضعیت حساب‌ها، مدیریت موجودی و حسابرسی بسیار ساده‌تر خواهد شد.

بانک امریکا برای شرح نحوه‌ی عملکرد نمودار‌های زیادی را به نمایش گذاشته است؛ در توضیح منتشر شده دو مشتری که با ارز متفاوتی معامله می‌کنند، با استفاده از پروتکل ریپل می‌توانند به سادگی با یکدیگر معامله کنند. BofA با ایجاد یک گره تایید کننده به عنوان واسطی برای تراکنش‌های میان بانک و مشتریان عمل می‌کند.

هیچ شکی در ظرفیت شرکت ریپل برای ایجاد همکاری با ارزش بالا وجود ندارد، اما فروش عمومی XRP به عنوان رمزارز بی‌استفاده مورد انتقاد قرار دارد. در حالی که این توکن توسط موسسات و دیگر مشتریان برای معامله میان ارزهای مختلف استفاده می‌شود، بسیاری نگه‌داری این توکن‌ها برای مقاصد سرمایه‌گذاری و توسط سرمایه‌گذاران خُرد را مورد بحث قرار دادند.

مشارکت ریپل با دیگر موسسات

شرکت ریپل از زمان ارایه‌ی محصول خود، با بانک‌های بزرگی همانند SBI Japan و Santander همکاری می‌کند.

xRapid ، xCurrent و xVia  مجموعه‌ای از محصولات این شرکت به شمار می‌ایند که بر روی پروتکل‌های پرداخت موسسات با اهداف مختلف تمرکز کرده‌اند.

جایگزینی استفاده از ارزهای فیات منتشر شده توسط دولت‌ها با بیت‌کوین در یک روز امکان پذیر نیست. ریپل قصد دارد به عنوان پلی میان سیستم غیر متمرکز و متمرکز فعالیت کند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها