نماد نوری (پتروشیمی نوری) صف خرید شد

نماد نوری (پتروشیمی نوری) صف خرید شد
خلاصه اخبار

نماد نوری با معاملات خود نشان داد که با احتمال زیاد روز خوبی دارد. نوری با خریدهای خوب در هر دو سمت حقیقی ها و حقوقی ها تا مرز صف خرید پیش رفت.

از همان دقایق ابتدایی بازار، نماد نوری با معاملات خود نشان داد که با احتمال زیاد روز خوبی را پشت سر خواهد گذاشت. با خریدهای خوب در هر دو سمت حقیقی ها و حقوقی ها تا مرز صف خرید پیش رفت. اما با توجه به اینکه خیلی از افراد سقف قیمتی را فرصتی برای خروج از سهم می دانستند باعث شد فشار فروش رفته رفته بر فشار خرید غلبه کند و سهم مجددا متعادل شود. متاسفانه حتی حقوقی ها هم در لحظه ای که سهم به سمت صف خرید خیز برداشته بود در سمت فروشنده ظاهر شدند و مانع از تشکیل صف خرید بر نماد نوری شدند. در نهایت، مجددا فشار خرید بر فشار فروش غلبه کرد و سهم بالاخره به صف خرید نشست.

در نمودار زیر سهم حقیقی و حقوقی ها را در میزان خرید و فروش می توانید مشاهده کنید. نمودار دایره ای سبز رنگ نشان از خرید و نمودار قرمز نشان دهنده فروش می باشد.

نماد نوری صف خرید شد!

در مجموع، در پایان امروز 12.5 میلیون سهم پتروشیمی نوری بین خریداران و فروشندگان دست به دست شد و با صف خرید 3 میلیونی کار خود را به اتمام رسانید تا ببینم آیا پتروشیمی نوری عملکرد خوب امروز خود را در روزهای آتی نیز تکرار خواهد کرد یا نه؟

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.