نفت مناطق مرکزی گواهینامه سیستم مدیریت انرژی دریافت کرد

نفت مناطق مرکزی گواهینامه سیستم مدیریت انرژی دریافت کرد

به گزارش سیگنال به نقل از شانا،

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، احمد رجبی، مدیر تولید این شرکت گفت: استقرار نظام مدیریت انرژی همسو با اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مطابق ابلاغیه وزارت نفت در همه ساختمان‌های ستادی این شرکت در تهران و منطقه عملیاتی سراجه قم انجام شد.

وی افزود: بر همین اساس در دو سال گذشته با انجام مطالعات و تهیه دستورعمل‌های استاندارد، زیرساخت‌های لازم برای رعایت الزام‌های سیستم یادشده در سه مرحله ممیزی شامل ممیزی‌های عبوری، داخلی و خارجی از سوی شرکت صادرکننده گواهینامه تامین و سرانجام این شرکت موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت انرژی (ISO50001:2018) شد.

مدیر تولید شرکت نفت مناطق مرکزی ایران تصریح کرد: بخش مهمی از تلاش‌های انجام‌شده برای اجرایی شدن الزام‌های گواهینامه یادشده در شرایط کرونایی، مرهون همیاری و همدلی کارکنان و مدیریت‌های ذی‌ربط در ستاد و منطقه عملیاتی سراجه بوده است.

رجبی همچنین یادآورشد: استقرار سیستم مدیریت انرژی در شرکت‌های تابع بهره‌برداری زاگرس جنوبی، شرق و غرب نیز با جدیت در حال اقدام است.

استقرار سیستم مدیریت انرژی افزون بر کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و آثار زیست‌محیطی دیگر، بهبود عملکرد انرژی شامل کارآیی انرژی و بهره‌برداری و مصرف آن و سرانجام کاهش چشمگیر هزینه‌های مرتبط با انرژی را بر اساس استانداردهای بین‌المللی و افزایش شاخص‌های بهره‌وری به همراه دارد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.