نظر تحلیلگر: محدوده ۱۱,۷۰۰ دلار نقطه حساسی برای قیمت بیت کوین

نظر تحلیلگر: محدوده ۱۱,۷۰۰ دلار نقطه حساسی برای قیمت بیت کوین
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین، قیمت بیت کوین از ماه ژوئن و پس از عبور از مانع روانی ۱۰ هزار دلاری بدون تغییر بوده است. جاش راجر که یکی از تحلیلگران و خوش بین های کریپتو می‌باشد سطح مقاومتی مهمی را برای بیت کوین در ماه جاری خاطر نشان کرد. او […]

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین، قیمت بیت کوین از ماه ژوئن و پس از عبور از مانع روانی ۱۰ هزار دلاری بدون تغییر بوده است. جاش راجر که یکی از تحلیلگران و خوش بین های کریپتو می‌باشد سطح مقاومتی مهمی را برای بیت کوین در ماه جاری خاطر نشان کرد. او گفت اگر بیت کوین به سطح بالاتر از ۱۱,۷۰۰ دلار نزدیک شود می‌تواند رکورد جدیدی را ثبت کند. راجر در توییت اخیر خود بار دیگر این موضوع را اذعان داشت و از روی نمودارها سخن گفت.

محدوده قیمت بیت کوین پس از روند ۱۰ هزار دلاری

ماه ژوئن زمانی بود که سرانجام قیمت بیت کوین پس از گذشت یک سال مجددا ۵ رقمی شد. این روند صعودی متوقف نشد تا زمانی که قیمت بیت کوین به کانال ۱۳ هزار دلار وارد شد. سپس روند قیمت این کوین اکثرا در یک محدوده مشخصی در نوسان بوده است.

دلیل این موضوع را می‌توان این نکته دانست که ورودی و خروجی بیت کوین در صرافی ها تفاوت آنچنانی نداشته است. افراد اکثرا به کسب سود از دارایی های خود علاقه مند بودند و هم چنان هم همینطور است. این نکته توسط آقای راجر نیز خاطر نشان شده بود.

رسیدن قیمت بیت کوین به بالای ۱۱۷۰۰ دلار مسیر را برای رکورد جدید هموار می‌کند

جاش در توییت اخیر خود، نظر ماه ژوئن خود را در خصوص نوسان قیمت بیت کوین بار دیگر بیان کرد. به نظر می‌رسید که در آن زمان راجر سطح مقاومتی ۱۱۷۰۰ دلار برای بیت کوین را بی دلیل گفته است. اما مشخص شده است که نوسان قیمت هفتگی بیت کوین کمتر از این سطح باقی مانده است.

منظور راجر این است که روند تقریبا بدون تغییر قیمت در این سه ماه از سال با عبور قیمت بیت کوین از ۱۱۷۰۰ دلار از بین می‌رود و می‌توانیم شاهد نوسان قیمت چشمگیری باشیم. جاش راجر افزود که پس از وقوع این امر، افزایش قیمت بیت کوین متوقف نمی‌شود و رکورد جدیدی ثبت خواهد شد.

قیمت بیت کوین می‌تواند در سال جاری روند سال ۲۰۱۷ را تکرار کند

بیت کوین در سال جاری تاکنون در هر سه ماهه سال شاهد افزایش قیمت بوده است. دفعه قبل در سال ۲۰۱۷ چنین شرایطی وجود داشت که باعث شد بیت کوین به قیمت ۲۰ هزار دلار برسد.

طبق گزارش شرکت تحلیل بازار Skew Markets، روند صعودی قیمت بیت کوین در هر سه ماهه سال ۲۰۱۹، یادآور روند صعودی سال ۲۰۱۷ می‌باشد.

نکته قابل ذکر دیگر، بازگشت سرمایه (ROI) بیت کوین در سه ماهه دوم سال می‌باشد. بیت کوین در این سه ماهه با بازگشت سرمایه ۱۶۱.۵ درصدی، بیشترین بازگشت سرمایه در سه ماه را در دوره پنج سال اخیر ثبت کرده است.

نزدیک شدن هش ریت شبکه به ۱۰۰ کوینتیلیون (۱۰ به توان ۱۸)

طبق گزارش بیت کوینیست، علیرغم ثابت ماندن قیمت، بیت کوین در حال آماده سازی برای عبور از هش ریت ۱۰۰ کوینتیلیون هش در ثانیه می‌باشد.

مکس کایزر یکی از خوش بین های کریپتو گفت که این موضوع، یک اندیکاتور صعودی برای قیمت بیت کوین می‌باشد. این موضوع را می‌توان به عنوان افزایش توان ماینینگ از ابتدای سال دانست. بدون شک قیمت بیت کوین نیز دنباله روی این روند خواهد بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.