نظرسنجی کیتکو نیوز درباره روند قیمت طلا در روزهای آینده

نظرسنجی کیتکو نیوز درباره روند قیمت طلا در روزهای آینده
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از اتحادیه طلا، تازه ترین نظرسنجی حاکی است ، در حالی که تحلیلگران اقتصادی نسبت به روند قیمت طلا در روزهای آینده محتاط هستند ولی سرمایه گذاران بین المللی همچنان پیش بینی می کنند که قیمت طلا در روزهای آینده به روند صعودی خود ادامه خواهد داد. بر اساس […]

به گزارش سیگنال به نقل از اتحادیه طلا، تازه ترین نظرسنجی حاکی است ، در حالی که تحلیلگران اقتصادی نسبت به روند قیمت طلا در روزهای آینده محتاط هستند ولی سرمایه گذاران بین المللی همچنان پیش بینی می کنند که قیمت طلا در روزهای آینده به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.

بر اساس این گزارش نظرسنجی این هفته کیتکو نیوز تحت تاثیر نشست اخیر بانک مرکزی اروپا قرار داشته و این در شرایطی است که نشست فدرال رزرو آمریکا نیز قرار است طی روزهای آینده برگزار شود.

در حالی که پیش بینی می شود فدرال رزرو آمریکا در نشست هفته جاری خود نرخ بهره را کاهش خواهد داد ولی تحلیلگران اقتصادی معتقدند که بیانیه نشست فدرال رزرو به گونه ای نخواهد بود که موجب تقویت و افزایش چشمگیر قیمت طلا شود.

در نظرسنجی این هفته 17 تحلیلگر ارشد اقتصادی شرکت کرده اند که از این تعداد 8 نفر معادل 47 درصد به افزایش قیمت طلا رای داده اند.

از سوی دیگر 5 نفر معادل 29 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا با کاهش روبرو خواهد شد و 4 نفر معادل 24 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا تغییر چندانی نخواهد داشت.

در نظرسنجی آنلاین نیز 1500 نفر از سرمایه گذاران بین المللی شرکت کردند که 914 نفر معادل 61 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

346 نفر معادل 23 درصد گفتند قیمت طلا با کاهش روبرو می شود و 240 نفر معادل 16 درصد نیز به عدم تغییر قیمت طلا رای داده اند.

قیمت طلا در پایان مبادلات هفته گذشته برای سومین هفته متوالی با کاهش روبرو شده است.

بسیاری از تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که سرمایه گذاران بازار طلا منتظر آن هستند تا ببینند این فلز گرانبها با سطح حساس و روانی قیمت 1500 دلاری چه خواهد کرد.

سطح حمایتی بعدی برای قیمت هر اونس طلا 1485 دلار خواهد بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها