نظام پیشنهادها راهی به سوی مدیریت مشارکتی است

نظام پیشنهادها راهی به سوی مدیریت مشارکتی است

به گزارش سیگنال به نقل از ایبنا،

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان در پنجمین جلسه شورای نظام پیشنهادهای بانک توسعه تعاون که با حضور اعضاء برگزار شد ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای استقرار نظام پیشنهادها در بانک، افزود: به طور قطع وجود چنین نظامی در یک سازمان و ساماندهی پیشنهادها و ایده‌های ارائه شده از سوی کارکنان که درگیر فعالیت‌های عملیاتی بانک هستند، می‌تواند منشا تحول بانک باشد.

رییس شورای نظام پیشنهادهای بانک توسعه تعاون با بیان اینکه ممکن است افراد بر اساس یک جرقه فکری و ایده خام پیشنهادهایی را مطرح کنند که کامل نباشد توصیه کرد دبیرخانه با دید باز و با نگاه یاری دهنده آن موضوع را بررسی کرده و به پیشنهاد دهنده بازخورد مناسبی ارائه کنند.

وی، همچنین لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای مشارکت بیشتر کارکنان را خواستار شد و بر اجرای پیشنهادهای مصوب در کمترین زمان ممکن توسط واحدهای سازمانی تاکید کرد.

در ادامه این جلسه ایرج شیخ زاده معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک با ارائه گزارشی پیرامون شکل گیری نظام پیشنهادها در بانک افزود: باید این نظام با اولویتهای کاری و برنامه های درون سازمانی پیوند بخورد و به عنوان یک ابزار برای ارتقاء و توسعه بانک مورد استفاده مدیران قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به تغییرات مدیریتی، سیاستهای جدیدی برای نظام پیشنهادها در نظر گرفته شده است که از مهمترین آن می توان به اصلاح و بازنگری دستورالعمل نظام پیشنهادها اشاره کرد که ضمن تسریع در ارزیابی پیشنهادها، زمینه مشارکت کلیه واحدهای بانک را به همراه خواهد داشت.

گفتنی است در ادامه این جلسه 8 پیشنهادی که توسط کمیته های تخصصی مورد تایید قرار گرفته بود توسط دبیر شورای نظام پیشنهادها مطرح شد که از این تعداد ، 6 پیشنهاد مورد تایید اعضاء قرار گرفت که یکی از مهمترین آنها بهره مندی مستمری بگیران و وظیفه بگیران بانک از خدمات رفاهی، همانند کارکنان نظام بانکی کشور بود.

در آخر دبیر شورای نظام پیشنهادهای بانک توسعه تعاون ابراز امیدواری کرد با توجه به ایجاد ارتباط بین پیشنهادهای مصوب و نظام برنامه‌ریزی و پایش بانک، این پیشنهادها با جدیت بیشتری توسط واحدهای سازمانی مورد توجه قرار گرفته و به اجرا درآیند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.