نشست مشترک رییس مجلس، وزرای اقتصادی و رییس بانک مرکزی درباره ارز

نشست مشترک رییس مجلس، وزرای اقتصادی و رییس بانک مرکزی درباره ارز

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 27 مهرماه 99) در صحن علنی مجلس از نشست مشترک رییس مجلس، رؤسای کمیسیون‌های تخصصی اقتصادی، برنامه و بودجه صنعت و کشاورزی مجلس با حضور وزرای اقتصادی و عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی درباره ارز و نهاده‌های کشاورزی خبر داد.

قالیباف این خبر را در تذکر نیک بین نماینده کاشمر داد که از عدم اعلام وصول سؤال از روحانی انتقاد کرده بود و قالیباف تاکید داشت که تذکر شما به جا است و فلسفه وجودی ما (مجلس) نظارت دقیق است و حتماً مجلس نیز در حوزه نظارتی خود از هیچ ابزار و وظیفه قانونی که دارد کوتاه نمی‌آید و قطعا به جای خود انجام وظیفه خواهد کرد.

وی افزود: به هر حال ما باید آیین نامه را دنبال کنیم و دستور جلسه و موضوعات باید از کمیسیون‌ها و اعاده شده از شورای نگهبان باشد؛ چراکه این موارد دغدغه بخشی از مردم است.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که توجه به اولویت‌های مردم بسیار درست و دقیق است تصریح کرد: فلسفه وجودی ما توجه به اولویت‌های مردم است و اکنون طرح دو فوریتی سبد کالا در کمیسیون برنامه و بودجه است و این کمیسیون باید تلاش بیشتری داشته باشد تا هر چه سریع‌تر این کار انجام شود.

قالیباف همچنین تاکید کرد: گرانی و کنترل بازار نیز از موضوعاتی است که روز چهارشنبه 30 مهر ماه در دستورکار علنی مجلس قرار دارد و وزیر صنعت، معدن و تجارت به مجلس گزارش می‌دهد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و بازدهی صندوق های سرمایه گذاری به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.