نسخه‌ی پیش‌نمایش نرم‌افزار پرداخت رمزارزی ویزا منتشر شد

نسخه‌ی پیش‌نمایش نرم‌افزار پرداخت رمزارزی ویزا منتشر شد

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

نسخه‌ی دمو(Demo) از نرم‌افزار پرداخت رمزارزی ویزا

با گذشت زمان رمزارزها به بخش جدایی ناپذیری از ساختار اقتصادی جهان تبدیل می‌شوند. هم‌اکنون شرکت‌های بزرگی همانند پی‌پل(Paypal) و اسکوئر(Square) سرویس‌های مرتبط با رمزارزها را به کاربران خود ارائه می‌کنند و دیگر شرکت‌ها نیز تلاش می‌کنند این عرصه‌ی جدید که پتانسیل‌ بالایی برای کسب درآمد دارد را به رقبای خود واگذار نکنند.

شرکت ویزا(Visa) که در هفته‌ی گذشته از پذیرش رمزارز یو.اس.دی کوین(USD Coin) برای تسویه‌ی تراکنش‌ها خبر داده بود. در راستای استفاده از رمزارزها به عنوان روش پرداخت، اخیراً نسخه‌ی آزمایشی دمو(Demo) از نرم‌افزار جدید خود را منتشر کرده است. امکان بهره‌برداری عملیاتی از این نرم‌افزار در روزهای پایانی سال 2021 میلادی وجود خواهد داشت. ویزا روش پرداخت ساده‌‌ای را برای استفاده از رمزارزها ارائه کرده است که احتمالا توجه مشتریان بیشتری را نیز به رمزارزها جلب خواهد کرد.

بر اساس گزارش کوینیت، شرکت تسلا در ماه مارس بیت کوین را به عنوان روش پرداخت برای خرید خودروهای ساخت این شرکت پذیرفت اما در ماه می از توقف امکان خرید خودرو با استفاده از این رمزارز خبر داد.

رقابت شرکت‌های پرداخت برای حضور در صنعت رمزارزها

سرویس پرداخت جدید ویزا در حالی راه‌اندازی خواهد شد که شرکت‌های بزرگ ارائه‌ی خدمات مالی همانند مسترکارت(Mastercard)، مانی‌گرم(MoneyGra) و … تلاش می‌کنند هرچه سریعتر سرویس‌های جدید خود را بر پایه‌ی رمزارزها ارائه کنند. ویزا تلاش می‌کند با استفاده از محصولات غیرمتمرکز و نوظهور مالی فعالیت خود را متحول سازد و این اقدام مشتریان جدیدی را برای شرکت ویزا به همراه خواهد داشت.

از طرفی ارائه‌ی خدمات پرداخت مبتنی بر رمزارزها توسط شرکت‌های بزرگ و شناخته شده، موجب افزایش استفاده از رمزارزها در سطح جهان خواهد شد. فروشندگان برای ارائه‌ی کالا و خدمات ارز فیات دریافت خواهند کرد و خریداران نیز برای استفاده از رمزارزها به عنوان روش پرداخت نیازی به طی فرآیند پیچیده‌ی تبدیل نخواهند داشت.

ویزا ادعا کرده است که برای انجام نخستین تراکنش با بانک رمزارزی آنچوریج(Anchorage) همکاری کرده است و قصد دارد برای افزایش سرعت تراکنش‌ها با پلتفرم کریپتو‌دات‌کام(Crypto.com) نیز همکاری کند. این شرکت اعلام کرده که گام‌های متعددی را طی خواهد کرد تا از پایداری سرویس ارائه شده برای کاربران اطمینان حاصل کند.

نظر شما نسبت به راه‌اندازی نسخه‌ی دمو از نرم‌افزار پرداخت جدید ویزا چیست؟ آیا در آینده رمزارزها به ابزار اصلی پرداخت تبدیل خواهند شد؟ راه‌اندازی سرویس پرداخت رمزارزی ویزا چه تاثیری بر درآمد این شرکت خواهد داشت؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.