نزدک قصد دارد امکانات لازم برای جذب سرمایه‌گذاران نهادی به بازار ارزهای دیجیتال را فراهم کند

نزدک قصد دارد امکانات لازم برای جذب سرمایه‌گذاران نهادی به بازار ارزهای دیجیتال را فراهم کند

نزدک اعلام کرده که منتظر تأیید وزارت خدمات مالی آمریکا برای ارائه خدمات حضانتی تا پایان ماه ژوئن (خرداد) است. نزدک پس از فروپاشی تری اروز کپیتال (Three Arrows Capital) در ماه ژوییه (تیر) سعی داشته است وارد بازار ارزهای دیجیتال شود و حتی با وجود افت قیمت آن‌ها و ورشکستگی اف‌تی‌ایکس (FTX)، وویجر دیجیتال (Voyager Digital) و سلسیوس نتورک (Celsius Network) همچنان قصد دارد به این کار ادامه دهد. مت ساوارس (Matt Savarese)، رئیس استراتژی دارایی‌های دیجیتال نزدک، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است:

  • اعتماد موجود در بازار ارزهای دیجیتال کمی از بین رفته است و شرکت‌های فعال در این صنعت واقعاً باید روی این مسئله کار کنند. ما در مسیر درستی هستیم. استفاده از روش خودحضانتی خیلی مهم است. سرمایه‌گذاران نهادی وجود دارند که می‌خواهند وارد این بازار شوند، اما به دنبال بازیکنانی مثل ما هستند که بتوانند به آن‌ها اعتماد کنند. ما ۵۰ سال است که فعالیت می‌کنیم و همین مسئله اعتماد معامله‌گرها را جلب می‌کند.

ساواراس ادامه داده است:

  • گام بعدی ما اجرای این طرح و ارائه نقدینگی لازم است و بعد هم روی روش‌های نظارتی تمرکز می‌کنیم.

نزدک امیدوار است که بتواند در نیمه اول سال تأییدیه نظارتی مذکور را دریافت کند. مت ساوارس در انتهای صحبت‌های خود گفته است:

  • ما به تصمیم وزارت خدمات مالی خوشبین هستیم. می‌دانیم که این آژانس در حال حاضر چندان طرفدار ارزهای دیجیتال نیست، اما ما امیدمان را از دست نمی‌دهیم.

منبع: Theblock

برچسب‌ها